H22A4 motor gezocht en info Prelude Type R maken Help me:(:(
H22A4 motor gezocht en info Prelude Type R maken Help me:(:(
hallo mensen ik ben bezig met mijn prelude om te kijken wat er mogelijk was en tot mijn verbazing kwam ik er nog geen uur geleden achter dat mijn motor niet alleen een turbo en weet ik veel wat mee gedaan kan worden ik wou van mijn h22a (automaat :S ) een handgeschakelde maken zo dat ik iets beter en kan rijden vanaf de streek maar ik won nooit van me maaten Type R ( civic en integra
heb met die autos ook al gereden en woooh de is de max ik ben nu hele maal fan van hun motor auto vind ik zelf mijn eigen prelude mooier en daarom zou ik mijn prelude om willen bouwen enz enz maar nu las ik tot mijn verbazig dat ik in mijn auto de zelfde ophanging heeft als een civic type r (H22a4 blok in lig) wat ook in mijn auto (prelude 2.2 vtec vti ) zou passen en ben dus op zoek kom zelf uit omgeving van zeeland (terneuzen) en heb gehoord dat er een sloop is in middelburg Jappanse sloop Honda onderdelen te krijgen is enz dus ga morgen als ik tijd genoeg heb eens een kijk je nemen maar mensen help me als meer info heb of kan vinden het lijk me een leuk ide een Type R van prelude maken en niet alleen een sticker dus als jullie een klant er bij willen hebben en iets apparts help me met info zo dat ik me zelf als type R driver mag noemen :P Greetz van Yannick

2 tips Yannick:
1. http://hotel.messageboard.nl/3633/viewforum.php?f=4 :idea:
2. gebruik deze eens vaker tijdens het posten:

1. http://hotel.messageboard.nl/3633/viewforum.php?f=4 :idea:
2. gebruik deze eens vaker tijdens het posten:

Als je in een swap geinteresseerd bent dan kun je beter informeren op www.hondaperformance.nl. De swap kennis is daar groter.
Verder zal het nooit een Type-R worden hoeveel je er ook aan doet. Oh en ik sluit mij aan bij mijn twee voorgangers...
Verder zal het nooit een Type-R worden hoeveel je er ook aan doet. Oh en ik sluit mij aan bij mijn twee voorgangers...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Re: H22A4 motor gezocht en info Prelude Type R maken Help me
Pruts wrote:... en woooh de is de max ik ben nu hele maal fan van hun motor auto vind ik zelf mijn eigen prelude mooier en daarom zou ik mijn prelude om willen bouwen enz enz maar nu las ik tot mijn verbazig dat ik in mijn auto de zelfde ophanging heeft als een civic type r (H22a4 blok in lig) wat ook in mijn auto (prelude 2.2 vtec vti ) zou passen
Ik heb bij god geen idee waar je het allemaal over hebt, maar jouw auto heeft niet de zelfde ophanging als een civic type R en een civic type R heeft geen h22a4...
Doe nou is nog een keer uitleggen wat je eigenlijk wil, en dan precies zoals je het vroeger op school geleerd hebt... :idea:

Pruts wrote:hallo mensen ik ben bezig met mijn prelude om te kijken wat er mogelijk was en tot mijn verbazing kwam ik er nog geen uur geleden achter dat mijn motor niet alleen een turbo en weet ik veel wat mee gedaan kan worden ik wou van mijn h22a (automaat :S ) een handgeschakelde maken zo dat ik iets beter en kan rijden vanaf de streek maar ik won nooit van me maaten Type R ( civic en integraheb met die autos ook al gereden en woooh de is de max ik ben nu hele maal fan van hun motor auto vind ik zelf mijn eigen prelude mooier en daarom zou ik mijn prelude om willen bouwen enz enz maar nu las ik tot mijn verbazig dat ik in mijn auto de zelfde ophanging heeft als een civic type r (H22a4 blok in lig) wat ook in mijn auto (prelude 2.2 vtec vti ) zou passen en ben dus op zoek kom zelf uit omgeving van zeeland (terneuzen) en heb gehoord dat er een sloop is in middelburg Jappanse sloop Honda onderdelen te krijgen is enz dus ga morgen als ik tijd genoeg heb eens een kijk je nemen maar mensen help me als meer info heb of kan vinden het lijk me een leuk ide een Type R van prelude maken en niet alleen een sticker dus als jullie een klant er bij willen hebben en iets apparts help me met info zo dat ik me zelf als type R driver mag noemen :P Greetz van Yannick
Ik wil deze graag nomineren voor 'de langste zin ooit op een forum ' 8)
Civic Type R #03855
WinFreak wrote:Pruts.. wrote:maar nu las ik tot mijn verbazig dat ik in mijn auto de zelfde ophanging heeft als een civic type r (H22a4 blok in lig) wat ook in mijn auto (prelude 2.2 vtec vti ) zou passen
Ik heb bij god geen idee waar je het allemaal over hebt, maar jouw auto heeft niet de zelfde ophanging als een civic type R en een civic type R heeft geen h22a4...
Dat zegt genoeg denk ik...ik dacht dat ik een noob was :lol: wuhahaa.
Yannick...wil niet lullig klinken hoor, en je bent van harte welkom op deze forum...maar doe aub eerst je huiswerk voordat je iets onnozels typt..
-
En dan nu de vertaling:
Hoi allemaal. Ik heb een Prelude en was aan het rondkijken wat er allemaal mee te doen is.
Tot mijn grote verbazing kwam ik een uur geleden erachter dat je er een turbo op kan zetten en nog veel andere dingen mee kan doen. Ik wou van mijn automaat een handgeschakelde maken zodat ik iets sportiever kan rijden, want ik heb nog nooit gewonnen van mijn kameraden. Zij rijden met een Civic en een Integra. Ik heb al met deze auto's gereden en dat is helemaal de max. Ik ben er echt fan van maar ik vind mijn Prelude mooier. Daarom zou ik mijn wagen willen ombouwen.
Ik las tot mijn verbazing dat de CTR (met H22a4 blok) dezelfde ophanging heeft als mijn Prelude (2.2 vtec vti) en ben dus op zoek naar zo een motor.
Ik kom uit de omgeving van Zeeland (Terneuzen) en heb gehoord dat er in Middelburg een sloop is met Honda onderdelen. Morgen als ik tijd heb ga ik eens een kijkje nemen. Als jullie meer info hebben mogen jullie me gerust helpen. Het lijkt me een leuk idee om van een Prelude een type R te maken, dus niet alleen stickers op mijn auto.
Als jullie er een lid willen bij hebben, help me dan want ik zou me zelf type R rijder willen noemen.
Groetjes Y.
Zo zal het wel ongeveer zijn denk ik.
Hoi allemaal. Ik heb een Prelude en was aan het rondkijken wat er allemaal mee te doen is.
Tot mijn grote verbazing kwam ik een uur geleden erachter dat je er een turbo op kan zetten en nog veel andere dingen mee kan doen. Ik wou van mijn automaat een handgeschakelde maken zodat ik iets sportiever kan rijden, want ik heb nog nooit gewonnen van mijn kameraden. Zij rijden met een Civic en een Integra. Ik heb al met deze auto's gereden en dat is helemaal de max. Ik ben er echt fan van maar ik vind mijn Prelude mooier. Daarom zou ik mijn wagen willen ombouwen.
Ik las tot mijn verbazing dat de CTR (met H22a4 blok) dezelfde ophanging heeft als mijn Prelude (2.2 vtec vti) en ben dus op zoek naar zo een motor.
Ik kom uit de omgeving van Zeeland (Terneuzen) en heb gehoord dat er in Middelburg een sloop is met Honda onderdelen. Morgen als ik tijd heb ga ik eens een kijkje nemen. Als jullie meer info hebben mogen jullie me gerust helpen. Het lijkt me een leuk idee om van een Prelude een type R te maken, dus niet alleen stickers op mijn auto.
Als jullie er een lid willen bij hebben, help me dan want ik zou me zelf type R rijder willen noemen.
Groetjes Y.
Zo zal het wel ongeveer zijn denk ik.
Nu wel genoeg geflamed... dit is niet onze stijl dus nu stoppen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007