Ik zal niet teveel verklappen, maar het is echt super. Op 45 min theorie, en een lunchpauze na, zit je alleen maar in je auto....En het gaat constant door. Oftewel, je hebt veel waar voor je geld....
BTW wel erg leuk te zien, het verschil MET en ZONDER abs
Het is meer van WAT gebeurd er ALS etc. Je krijgt bijv een bermproef (gladde ondergrond) en daar moet je dan uitsturen... Overstuur/onderstuur in een (gladde) bocht, wat te doen etc. En nog meer interesante proeven, zoals een remtest. Je komt met 60KM per uur aan, mag niet remmen nog. Dan ineens gaan er rode lichten branden, en van de 2 banen wordt er en groen, en daar moet je dan in...Dat soort dingen. Veel meer dan slippen alleen dus.
Ik heb zo'n training ooit ook eens gehad, maar dat was niet bij pro drive maar bij de ANWB. Alle trucjes kreeg je, maar als je het niet goed beheerste gingen ze vrolijk verder met het volgende onderdeel. Ik moet zeker eens een keer op herhaling bij een GOEDE instantie.
AccordTypeaRd wrote:Ik heb zo'n training ooit ook eens gehad, maar dat was niet bij pro drive maar bij de ANWB. Alle trucjes kreeg je, maar als je het niet goed beheerste gingen ze vrolijk verder met het volgende onderdeel. Ik moet zeker eens een keer op herhaling bij een GOEDE instantie.
Toch is dat hier ook zo...Je hebt X uur voor een onderdeel. Lukt het na uitleg etc toch nog niet, kunnen ze moeilijk de hele groep maar laten niksen....Dan zou je toch echt op individuele cursus moeten(hebben ze ook)
Wel grappig trouwens. Er waren 3 Franse auto's en 2 met problemen
1x Citroen AX, motor werd steeds te warm en moest even stoppen
1X Peugeot 206, daar werkte de ABS niet van Kwam bij een proef naar boven, terwijl hij dacht dat ie wel ABS had...Storing in het systeem....