Je verkoopt hier niets... je gooit je te koop advertentie als spam neer in andere subforums ondanks dat ik het topic al een keer heb verwijderd plus dat ik je al PM heb gestuurd. Nu dus een openbare terechtwijzing.
Zie dit maar als een eerste waarschuwing, een tweede volgt niet...
VTECCIE
Te koop:
Toestemming
Heb inmiddels toestemming gevraagd betreffende topic te plaatsen in het daarvoor bestemde gedeelte. Voldoe immers aan de eisen van min. 15 berichten.
roypk wrote:Wat doe je nu moeilijk kerel. Ik voldoe toch aan de voorwaarden. Meer dan 15 berichten.....die heb ik toch?
Jij krijgt het zo moeilijk als je het zelf wilt.
1. Je had geen 15 posts toen je het te koop topic plaatste...
2. Je plaatste het topic in Algemeen omdat je zelf heel goed weet dat je in het goede subforum geen rechten hebt...
3. Je plaatst het topic nogmaals in Algemeen ondanks mijn PM en ondanks dat je topic verwijderd was...
4. Je gaat opeens allerlei oude topics omhooghalen schijnbaar om je 15 posts te halen...
Lijkt mij reden genoeg om moeilijk te doen en als je dat niet snapt dan ben je hier niet op je plek.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Re: Toestemming
roypk wrote:Heb inmiddels toestemming gevraagd betreffende topic te plaatsen in het daarvoor bestemde gedeelte. Voldoe immers aan de eisen van min. 15 berichten.
Of je resultaat zal halen betwijfel ik :twisted:
Ik heb Roy toegang gegeven maar wist niet van deze gang van zaken af. Nu dat ik dit gelezen en geverifieerd heb (9 posts NA het plaatsen van de Te Koop topic om de 15 te halen), heb ik de Regular status ingetrokken; als hij over een maand actiever bezig is geweest met recente topics zal ik hem weer toevoegen.
In de toekomst gaan we hier beter op letten, indien iemand middels een postingspree aan de 15 of meer komt dan krijgt ie geen toegang! :idea:
In de toekomst gaan we hier beter op letten, indien iemand middels een postingspree aan de 15 of meer komt dan krijgt ie geen toegang! :idea: