iemand ervaring met pirelli p7000 banden?
iemand ervaring met pirelli p7000 banden?
ik heb onder mijn ITR standaard 15 inch velgen zitten. Nu heb ik 2 verschillende banden (bij aanschaf al). Achter pirelli p7000 en voor toyo proxes t1-s. Mijn voorbanden zijn aan vervanging toe, terwijl achter nog genoeg profiel heeft. Iemand ervaring met pirelli banden? Of is een ander merk band beter aan te raden.......
Onder mijn eerdere civicjes wel Pirelli (p5000/p6000 geloof ik) gehad;
Mijn ervaring: plakt goed maar slijt snel .....
De standaard Bridgestones (re010) ben ik snel afgestapt: moeilijk leverbaar destijds erg goed met droog weer maar met nat weer errug glad (heb ook andere verhalen gehoord maar kan het me niet voorstellen ... gleed alle kanten op ....)
Nu Dunlop SP10: grip bij nat en droog weer gemiddeld 30000km met een setje voorbanden en 55000 met de achterkant.
Binnenkort ook een nieuw setje nodig (voor + achter). Iemand nog een goed adres ? Laatste keer betaalde ik voor 2 banden 255 euro (Dunlop SP10 195/55). Geen Kwikfit prijs ik weet het maar wel service.
Grtx;
ITR703
Mijn ervaring: plakt goed maar slijt snel .....
De standaard Bridgestones (re010) ben ik snel afgestapt: moeilijk leverbaar destijds erg goed met droog weer maar met nat weer errug glad (heb ook andere verhalen gehoord maar kan het me niet voorstellen ... gleed alle kanten op ....)
Nu Dunlop SP10: grip bij nat en droog weer gemiddeld 30000km met een setje voorbanden en 55000 met de achterkant.
Binnenkort ook een nieuw setje nodig (voor + achter). Iemand nog een goed adres ? Laatste keer betaalde ik voor 2 banden 255 euro (Dunlop SP10 195/55). Geen Kwikfit prijs ik weet het maar wel service.
Grtx;
ITR703
- Gaskleppie
mja, goed genoeg is puur afhankelijk van je rijstijl...
snelheidscodering tot 240 is goed genoeg, want hoe vaak kom jij nou daarboven?
IK ga liever voor banden die als een dolle gek grippen in bochten etc... dat levert veel meer veiligheid dan die hogere snelheidscodering...
Ben je iemand die rusitg door bochtjes gaat en de auto vooral heeft voor de fun en die soms eens richting die 240 gaat... zou ik me persoonlijk niet zo druk maken en gewoon bovengemiddelde banden kopen...
IK ga liever voor banden die als een dolle gek grippen in bochten etc... dat levert veel meer veiligheid dan die hogere snelheidscodering...
Ben je iemand die rusitg door bochtjes gaat en de auto vooral heeft voor de fun en die soms eens richting die 240 gaat... zou ik me persoonlijk niet zo druk maken en gewoon bovengemiddelde banden kopen...
baRt wrote:mja, goed genoeg is puur afhankelijk van je rijstijl...
Haha, vraag dat maar na bij een APK keurmeester. We hebben het hier over een ITR. W banden hebben meestal ook hardere wangen, en dat is weer goed voor het stuurgedrag.
Ik heb al een jaar Falken en op mijn tweede set velgen Bridgestones S02's en die Falkens mogen de schoenen niet poetsen van Bridgestone. Zeker geen slechte band maar Bridgestone is toch echt een stuk beter op een ITR.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007