Gewonnen van een S4....
Gewonnen van een S4....
Ik wist dat er iets niet klopt. Er stond een 's4' naast me. Een ouder model, dat wel.Maar die zijn natuurlijk bloedje snel. Die jongen gaf steeds gas(terwijl licht nog rood was) dus dacht, die wil ff snel optrekken. Ik doe niks, en bij groen geef ik een dot gas. Tot 120(meteen naar snelweg) en die auto was echt NERGENS.
Thuis kenteken even opgezocht....
AUDI 80 TDI 66 KW :roll:
Thuis kenteken even opgezocht....
AUDI 80 TDI 66 KW :roll:
Gangaran wrote:Ik vind het soms triest wanneer mensen turbo, gti, gsi etc op hun auto zetten terwijl ze een diesel, 1.4 ofzo hebben. Accepter gewoon wat je hebt.
Je vergeet VTEC en Type-R...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
eteuben wrote:Ik heb mijn logos allemaal van de klep verwijderd, laat ze maar lekker gissen wat het nu eigenlijk is!
Het is dat ik voor mijn verjaardag van een vriend het originele integra type-r stickertje heb gekregen (die er nu ook opzit). Anders zouden er veel zijn die het niet wisten

laatst ook nog. Stopte even bij een benzine pomp en zag die man al staan kijken. Ik loop naar binnen zie ik hem nog net even achter op de klep kijken wat het nou is :-)
Ook op de snelweg dat mensen even omdraaien om de voorkant te kunnen kijken, of het logo hah :-)