Dit vond ik bij een zoekactie in het UK patent office:
http://webdb4.patent.gov.uk/tm/text?sea ... selected=A
Iemand enig idee wat een Type V zou moeten zijn?
Type V ??
Je hebt in japan de S2000 type V.
Die beschikt over variabele stuurbekrachtiging.
Wisselt tussen omwentelingen die nodig zijn om te sturen.
Op lage snelheid zijn minder omwentelingen nodig dan op hogere snelheid. (variabele lock to lock)
http://world.honda.com/news/2000/4000707.html
Als ze dit gaan leveren op de accord dan vast niet in nederland.
Die beschikt over variabele stuurbekrachtiging.
Wisselt tussen omwentelingen die nodig zijn om te sturen.
Op lage snelheid zijn minder omwentelingen nodig dan op hogere snelheid. (variabele lock to lock)
http://world.honda.com/news/2000/4000707.html
Als ze dit gaan leveren op de accord dan vast niet in nederland.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Nee, de Accord Type V was gewoon wat we nu een Executive versie zouden noemen. Je hebt ook de Type S nu bijvoorbeeld, S voor Sportief, V was voor VIP of zo.
S2000 Type V stond voor Variable Gear-ratio Steering (VGS), en heeft inderdaad niets te maken met de Accord Type V.
The type V is (supposedly) the most luxurious spec for the Accord with every conceivable extra.
The Accord Type V was only available in the 2254cc VTEC engine, with 152PS and 209Nm, which was not available in other designation. Spec includes wood and leathers and BOSE in dash CD system.
S2000 Type V stond voor Variable Gear-ratio Steering (VGS), en heeft inderdaad niets te maken met de Accord Type V.
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm