International Honda Event - Pinkstermeeting 2006 - 2-5 juni

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

VTECRob wrote:Hebben we al een overzicht van wie er allemaal gaan en wie we allemaal bij Frans in de tent proppen? :lol:


We kunnen natuurlijk al de animo peilen en natuurlijk kunnen we dit ook voorstellen aan de Honda Rev UK club (Ivo) en B-factory (Kar-ming).
Hondapower
Posts: 9
Joined: Mon Mar 01, 2004 8:56 pm

Post by Hondapower »

Hallo mensen,

Nog een week en dan begint het!

Wij hebben er in ieder geval al zin in!
Er hebben zich al honderden mensen ingeschreven uit 6 verschillende landen.

Nog even voor de mensen die echt heel laat beslissen: Je kunt je nog aan de poort inschrijven op het treffen zelf als het moet. Dit dan wel alleen voor Menu 2 (zonder eten) voor 45 euro. Dus als nog niet beslist hebt, of hebt nog een vriend/vriendin die op het laatste moment nog mee wil, dat kan.

Tot volgende week!

www.hondameeting.nl
(let op: geen dagkaarten beschikbaar!)
Pinkstermeeting 2006 - http://www.hondameeting.nl
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

(let op: geen dagkaarten beschikbaar!)



Daarom kom ik ( en vele meerdere ) dus niet!!!!
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

accordR wrote:
(let op: geen dagkaarten beschikbaar!)



Daarom kom ik ( en vele meerdere ) dus niet!!!!


Ja, 3 dagen zie ik gewoon niet zitten met mijn hele kroost.
Han
Posts: 45
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:25 am

Post by Han »

Hondapower wrote:Hallo mensen,

Nog een week en dan begint het!

Wij hebben er in ieder geval al zin in!
Er hebben zich al honderden mensen ingeschreven uit 6 verschillende landen.

Nog even voor de mensen die echt heel laat beslissen: Je kunt je nog aan de poort inschrijven op het treffen zelf als het moet. Dit dan wel alleen voor Menu 2 (zonder eten) voor 45 euro. Dus als nog niet beslist hebt, of hebt nog een vriend/vriendin die op het laatste moment nog mee wil, dat kan.

Tot volgende week!

www.hondameeting.nl
(let op: geen dagkaarten beschikbaar!)


Betekend dit dat je bij deze meeting niet gewoon kunt buurten zonder dagkaart ??

Han
Bi-honda
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Han wrote:
Hondapower wrote:Hallo mensen,

Nog een week en dan begint het!

Wij hebben er in ieder geval al zin in!
Er hebben zich al honderden mensen ingeschreven uit 6 verschillende landen.

Nog even voor de mensen die echt heel laat beslissen: Je kunt je nog aan de poort inschrijven op het treffen zelf als het moet. Dit dan wel alleen voor Menu 2 (zonder eten) voor 45 euro. Dus als nog niet beslist hebt, of hebt nog een vriend/vriendin die op het laatste moment nog mee wil, dat kan.

Tot volgende week!



www.hondameeting.nl
(let op: geen dagkaarten beschikbaar!)


Betekend dit dat je bij deze meeting niet gewoon kunt buurten zonder dagkaart ??

Han



yep :evil:
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

3 dagen kamperen :woow:
dan krijg ik heimwee :roll:
Hondapower
Posts: 9
Joined: Mon Mar 01, 2004 8:56 pm

Post by Hondapower »

Het evenement was een groot success!
Ik kan met zekerheid zeggen dat diegenen die niet geweest zijn echt wat speciaals gemist hebben.

Hier staan al 600 foto's: http://www.hondameeting.nl
Pinkstermeeting 2006 - http://www.hondameeting.nl
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Hondapower wrote:Het evenement was een groot success!
Ik kan met zekerheid zeggen dat diegenen die niet geweest zijn echt wat speciaals gemist hebben.

Hier staan al 600 foto's: http://www.hondameeting.nl


wat niet weet wat niet deert!

Er word alleen niet begrepen dat sommige mensen moeten werken op zaterdag.

Dus daarom vind ik het een belachelijk evenement.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik zie bergen foto's van groepjes mensen maar haast geen van auto's. Wat was de opkomst qua auto's?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

accordR wrote:
Hondapower wrote:Het evenement was een groot success!
Ik kan met zekerheid zeggen dat diegenen die niet geweest zijn echt wat speciaals gemist hebben.

Hier staan al 600 foto's: http://www.hondameeting.nl


wat niet weet wat niet deert!

Er word alleen niet begrepen dat sommige mensen moeten werken op zaterdag.

Dus daarom vind ik het een belachelijk evenement.


Ik ben er 1 van :roll:
En letterlijk veel volk weing auto's op foto ... :evil:
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

tja, 1 ding wil ik ook wel toe geven, waar zijn de foto's van de auto's !!
ik ben er zelf bij geweest, (als mede lid van de organiserende club) en er waren echt wel genoeg auto's foto waardig. alleen jammer dat alle clubs en gasten zich zelf graag willen blijven zien !! vandaar de vele bezoekers foto's. wel vind ik de opmerking van "werkende mensen op de zaterdag" zwak. personen die intresse hadden, wisten maanden vooraf al waneer ze vrij moesten nemen. alsof jullie bij andere evenementen nooit vrij moeten of willen nemen. dus dat vind ik geen goed argument om dit evenement af te zeiken. andere argumenten wel !! :wink: we doen dit evenement waarschijnlijk ook nooit meer organiseren, omdat het gewook kl*t* veel werk is, en die domme regels, die aan dit evenement verbonden zijn. zoals geen dagjes mensen toe gestaan !! dit is ook de grootste drempel voor de meeste nederlanders. jammer.
becas©
Posts: 228
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:37 pm

Post by becas© »

was een leuk evenement, kijken wat de rotterdammers er volgende keer mee doen....
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Rotterdammers?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

wel vind ik de opmerking van "werkende mensen op de zaterdag" zwak. personen die intresse hadden, wisten maanden vooraf al waneer ze vrij moesten nemen. alsof jullie bij andere evenementen nooit vrij moeten of willen nemen. dus dat vind ik geen goed argument om dit evenement af te zeiken. andere argumenten wel !!


EUH ... sorry maar sommige mensen kunnen nu eenmaal niet gemakkelijk verlof nemen en ik ben hier nog geen maanden :evil:

:wink: :wink:
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

ITR1217 wrote:
wel vind ik de opmerking van "werkende mensen op de zaterdag" zwak. personen die intresse hadden, wisten maanden vooraf al waneer ze vrij moesten nemen. alsof jullie bij andere evenementen nooit vrij moeten of willen nemen. dus dat vind ik geen goed argument om dit evenement af te zeiken. andere argumenten wel !!


EUH ... sorry maar sommige mensen kunnen nu eenmaal niet gemakkelijk verlof nemen en ik ben hier nog geen maanden :evil:

:wink: :wink:


Goed gesproken. :twisted:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Laten we geen issue maken of het nu op zaterdag of zondag is. Wij als club hebben ook meetings zat op zaterdag. Doe je het op zondag dan zijn er weer mensen die dan wat hebben...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

VTECCIE wrote:Laten we geen issue maken of het nu op zaterdag of zondag is. Wij als club hebben ook meetings zat op zaterdag. Doe je het op zondag dan zijn er weer mensen die dan wat hebben...


Ik denk dat het er vooral over gaat dat het een meeting is waar je verplicht wordt van verschillende dagen naartoe te gaan en dat je er niet gewoon één dag naar toe kan.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Sorry maar als dat het punt is dan zie ik dat in bovenstaande replies niet terug... het gaat alleen maar over dat het op zaterdag was en niet over de meerdaagse verplichting.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Hondapower
Posts: 9
Joined: Mon Mar 01, 2004 8:56 pm

Post by Hondapower »

Of iedereen er wel/geen zin in had of er de tijd wel of niet voor wilde maken om wel het hele evenement mee te maken, dat moest iedereen maar voor zichzelf uitmaken.

Argumenten als 'ik moet werken op zaterdag' zijn wel heel erg zwak, bv. Full Speed is ook 2 dagen en dan zijn er zat mensen die er beide dagen met de auto staan, ook bij de Type-R club. Dit evenement was al bijna een jaar van tevoren bekend en iedereen heeft in principe zat tijd gehad om vrij te nemen indien nodig.

Als men gewoon geen zin had in die 3 dagen dan even goede vrienden. Om dan meteen maar het evenement als belachelijk te verklaren en er lekker op af te geven, is wel erg makkelijk als je er niet eens geweest bent.

Punt is dat het zeker een geslaagd evenement is geweest met veel bezoekers uit wel 6 verschillende landen. Overal op het web staan zat foto's die dat mogen bevestigen.
We hebben een gevarieerd programma aangeboden, ook incl zelf rijden op een speedway. En dat met 7x eten, avondprogramma's, camping enz enz. voor maar 75 Euro.
Niemand heeft zich die al dagen ook maar een moment hoeven te vervelen.

Dit evenement is naar Duitse Honda traditie (20 jaar oud) georganiseerd, en zo hebben wij dat ook volgehouden. Dit betekent dan oa. geen dagjesmensen.

Het is weer eens iets anders dan de standaard NL meetings.
"200km rijden, paar foto's maken, Maccen, naar huis en 100 euro lichter." Ik kan toch best voor veel mensen spreken dat zoiets op den duur gaat vervelen. Daarom eens iets anders.
Onze eigen club heeft de grote meerdaagse treffens in het buitenland al jaren geleden ontdekt. Veel gezelliger en je maakt er ook nog eens nieuwe vrienden mee, ook in het buitenland. verder is het ook eens leuk om samen met een hoop leden van je eigen club te kamperen en samen zo'n evenement mee te maken. Op deze manier smeedt je onderling een hechtere band.

Dat er weinig foto's zijn van auto's maar destemeer van groepjes (feestende) mensen is ook te verklaren uit het feit dat bij dit evenement vooral plezier, het 'gemütliche' en onderlinge vriendschap tussen de clubs en clubintern hoog in het vaandel staan, en dat de auto's dan misschien iets meer naar de zijlijn verhuizen op den duur is niet meer dan logisch.

Bij dit evenement horen van oorsprong nu eenmaal geen dagjesmensen en zo is het ook georganiseerd. Het evenement was goed, succesvol en het is nu alweer voorbij. Het heeft dus ook geen zin om nog verder te klagen of te zagen over de geen-dagjesmensen-politiek. Die discussie hebben we nu toch wel gehad.

Misschien organiseren we ooit nog een dergelijk evenement, misschien dan wel in een andere opzet met dagjesbezoekers, misschien ook wel niet, misschien wel weer iets heel anders...wie weet...

Voor nu: bekijk mooi de vele foto's op http://www.hondameeting.nl. Als je op de andere fora even doorklikt vind je nog veel meer links naar andere webalbums.
Pinkstermeeting 2006 - http://www.hondameeting.nl
Locked