Ook itr1882 gaat in de verkoop....

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
HondArd

Re: Ook itr1882 gaat in de verkoop....

Post by HondArd »

itr1882 wrote:Iemand misschien tips welke merken een kleine (snelle :wink: ) en vooral betrouwbare auto hebben in hun assortiment? Ik heb geen zin in de tijd dat ik de auto heb met regelmaat langs de garage te moeten gaan...

Daihatsu Charade? Eigenlijk alles wat klein en Japans is.
DC2

Post by DC2 »

itr-1895 wrote:geen garage bij je nieuwe woning?

want dan kan je hem natuurlijk ook een tijdje schorsen :idea:

Hier ben ik ook over aan het nadenken. Ik heb geen aparte garage. Onder het appartement is een groot afgesloten terrein met parkeerplaatsen voor de bewoners. Ik moet 's kijken hoe de indeling is en of ik in ieder geval een goede plek zou kunnen krijgen.
DC2

Post by DC2 »

Mocht de itr weggaan, dan is de tijdelijke kleine auto ook echt een kleine auto en niet weer een sportieve bak.
IvoG

Post by IvoG »

itr1882 wrote:
itr-1895 wrote:geen garage bij je nieuwe woning?

want dan kan je hem natuurlijk ook een tijdje schorsen :idea:

Hier ben ik ook over aan het nadenken. Ik heb geen aparte garage. Onder het appartement is een groot afgesloten terrein met parkeerplaatsen voor de bewoners. Ik moet 's kijken hoe de indeling is en of ik in ieder geval een goede plek zou kunnen krijgen.
Zolang het maar geen "openbare weg" is.
VTECRob

Post by VTECRob »

Je mag hem zelfs niet eens op je oprit hebben...

On-afgesloten opritten vallen onder de openbare weg. En als je auto zich op de openbare weg bevind, dan ben je verplicht verzekering en wegenbelasting te betalen.
IvoG

Post by IvoG »

Ik dacht dat het wel kon als het je eigen terrein was...

http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... ruiken.htm
baRt

Post by baRt »

heheheheeeeee

en als ie nou gewoon keihard geen kenteken heeft ;)
VTECRob

Post by VTECRob »

IvoG wrote:Ik dacht dat het wel kon als het je eigen terrein was...

http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... ruiken.htm

Ja, dat klopt en daar zit meteen het addertje...

Ik kreeg te horen dat je eigen oprit pas je eigen oprit was, op het moment dat je deze afgesloten had met bijv. hekwerk.

Extreem gezegd, als je een oprit hebt en je rost aan beide kanten een paal erin met een draadje ertussen, is het pas je eigen terrein...
DC2

Post by DC2 »

De parkeergarage is eigen terrein, afgesloten met een electronisch hek en met camerabewaking. Ik heb een vaste plek binnen dit terrein.
eteuben

Post by eteuben »

autodre wrote:Misschien domme vraag. Maar is je ITR in gebruik zoveel duurder dan bijvoorbeeld een Suzuki Swift?

12 Euro pm wegenbelasting, 200 Euro pj WA+ en een verbruik van 1:16, dus denk dat een ITR wel duurder is. Ideaal zo'n Swift! :D Beetje weinig PK helaas... :(
Locked