itr1882 wrote:Iemand misschien tips welke merken een kleine (snelle :wink: ) en vooral betrouwbare auto hebben in hun assortiment? Ik heb geen zin in de tijd dat ik de auto heb met regelmaat langs de garage te moeten gaan...
Daihatsu Charade? Eigenlijk alles wat klein en Japans is.
want dan kan je hem natuurlijk ook een tijdje schorsen :idea:
Hier ben ik ook over aan het nadenken. Ik heb geen aparte garage. Onder het appartement is een groot afgesloten terrein met parkeerplaatsen voor de bewoners. Ik moet 's kijken hoe de indeling is en of ik in ieder geval een goede plek zou kunnen krijgen.
want dan kan je hem natuurlijk ook een tijdje schorsen :idea:
Hier ben ik ook over aan het nadenken. Ik heb geen aparte garage. Onder het appartement is een groot afgesloten terrein met parkeerplaatsen voor de bewoners. Ik moet 's kijken hoe de indeling is en of ik in ieder geval een goede plek zou kunnen krijgen.
On-afgesloten opritten vallen onder de openbare weg. En als je auto zich op de openbare weg bevind, dan ben je verplicht verzekering en wegenbelasting te betalen.
autodre wrote:Misschien domme vraag. Maar is je ITR in gebruik zoveel duurder dan bijvoorbeeld een Suzuki Swift?
12 Euro pm wegenbelasting, 200 Euro pj WA+ en een verbruik van 1:16, dus denk dat een ITR wel duurder is. Ideaal zo'n Swift! Beetje weinig PK helaas...