welke maat 18"of 19" velgen onder een ATR ???

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Post Reply
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

welke maat 18"of 19" velgen onder een ATR ???

Post by Nightmare »

ik heb bij jullie leden een atr met 18" velgen, en een met 19" velgen gezien. ik wil zelf ook iets in deze maat hebban. maar kan mij iemand vertellen welke et waarde ik bij 18" moet hebben, en welke bij 19" ??
de leden zijn "Han" met 19" velgen, en "Peter" met 18" velgen. mischien dat die mij hiemee kunnen helpen.
alvast bedankt.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Laat je goed informeren naar de ET waarde.

Ik weet zo even niet welke et waarde deze is
Maar de velgen zijn schaars te verkrijgen.

ik heb ze dus en ben er goed over tevreden.
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

welke maat heb jij dan onder de accord ??
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Nightmare wrote:welke maat heb jij dan onder de accord ??


http://www.typerbenelux.nl.nu/ link van Peter's maat..de ET-waarde moet je specifiek nog even vragen aan hem.
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

Voodoo wrote:
Nightmare wrote:welke maat heb jij dan onder de accord ??


http://www.typerbenelux.nl.nu/ link van Peter's maat..de ET-waarde moet je specifiek nog even vragen aan hem.


oke dan, maar via deze link kom ik op de homepage van de type r club. en dan ?? staat er ergens een lijst met mail adresse van leden ?? ik wil namelijk wel graag van die Peter weten welken et maat hij heeft op zijn 18" velgen. en van Han welke et maat bij zijn 19"velgen.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

ET van ATR is standaard 55. Velgen in die waarde zijn heel erg schaars.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Nightmare wrote:
Voodoo wrote:
Nightmare wrote:welke maat heb jij dan onder de accord ??


http://www.typerbenelux.nl.nu/ link van Peter's maat..de ET-waarde moet je specifiek nog even vragen aan hem.


oke dan, maar via deze link kom ik op de homepage van de type r club. en dan ?? staat er ergens een lijst met mail adresse van leden ?? ik wil namelijk wel graag van die Peter weten welken et maat hij heeft op zijn 18" velgen. en van Han welke et maat bij zijn 19"velgen.


Je kan hem ook een pb sturen :idea:
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

IvoG wrote:ET van ATR is standaard 55. Velgen in die waarde zijn heel erg schaars.


maar de standaard velgen vallen dan ook heel erg ver in de wielkasten !! die mogen wel wat naar buiten komen.
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

Voodoo wrote:Je kan hem ook een pb sturen :idea:


wat is zijn forum naam ??
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

accordr :lol:
Han
Posts: 45
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:25 am

Post by Han »

Nightmare wrote:
Voodoo wrote:
Nightmare wrote:welke maat heb jij dan onder de accord ??


http://www.typerbenelux.nl.nu/ link van Peter's maat..de ET-waarde moet je specifiek nog even vragen aan hem.


oke dan, maar via deze link kom ik op de homepage van de type r club. en dan ?? staat er ergens een lijst met mail adresse van leden ?? ik wil namelijk wel graag van die Peter weten welken et maat hij heeft op zijn 18" velgen. en van Han welke et maat bij zijn 19"velgen.


7x19 MAK Velgen type Extreme, op dit moment ook standaard leverbaar in een donkere tint (die van mij zijn gespoten).
Heb inmiddels de ATR niet meer, deze combinatie was zelfs probleemloos in combinatie met een KW-onderstel (6 cm verlaagd).
ET-waarde = 45, doordat het een 7j velg is blijft de velg ruim binnen de carrosserie.
Bi-honda
Nightmare
Posts: 89
Joined: Mon May 01, 2006 9:59 pm

Post by Nightmare »

Super bedankt !! dus met et 45 zit ik altijd wel goed. als de velg natuurlijk niet te breed is. nou kan ik op zoek gaan.
Post Reply