Udo71 wrote:Had allang de foto's erop moeten zetten, natuurlijk!! Foto's zijn wel met m'n mobiel gemaakt.............
Had je niet even de kentekens weg kunnen moffelen? Lokt een beetje uit tot diengen die je niet wil hebben.
De eigenaar kan dit voor zichzelf bepalen. Ik vind wel dat als je foto's plaatst van anderen (vooral op autoshows of andere evenementen gemaakt) het toch netjes is om eerst te vragen of het kenteken zichtbaar mag zijn, en wanneer dit niet mogelijk is de kentekens zowiezo weg halen.
Dit is nog mijn Rexie. Nog wel, want ze gaat weg. Ze staat te koop. Met een kleine op komst wordt het niks. Vandaar dat we nu een 99'er Accord hebben.
Greetz, Wilbert.
goedendag. ik heb nu na een jaartje of 7 weer een crx gekocht ,een ed9 bj89 was rijp voor de sloop ben er een jaar mee bezig geweest om hem weer helemaal nieuw te krijgen en ben inmiddels weer bezig. want het was ook mijn eerste kennismaking met honda en heb nu zonbeetje 13hondas gehad,dus ja eenmaal een honda altijd een honda
Heb voor mijn ITR ruim 9 jaar een eD9 gehad, voor die tijd een hele hoop onderhuids aan gedaan :twisted: Geen uiterlijke / grote dingen, maar wel betere remmen betere koppeling andere uitlaat complete lijn, Heb hem uiteindelijk weggedaan om in te ruilen voor de ITR wat weer een stapje richting mijn droom is !!!!(NSX-R; tsja je moet blijven dromen he :wink: ) Spijt heb ik er mooit van gehad, maar vind het nog wel steeds een mooi wagentje zo'n CRX!!!
11 jaar geleden eerste CRX gekocht, een AF 1.5 12klepper uit 1985.
Paar jaar later een ED9 uit 1989
Weer paar jaar later een EE8 uit 1991. Deze is nu compleet onder handen genomen en moet over een paar maanden toch wel weer rijden.