intrega type r in de sloot

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
HondArd

Post by HondArd »

Dimer wrote:ik heb zeer veel intresse om te kopen!! Kan je nummer of e-mail regelen??

Geen EK9 plannen meer?
Dimer

Post by Dimer »

Aiyoku wrote:
Dimer wrote:ik heb zeer veel intresse om te kopen!! Kan je nummer of e-mail regelen??

Hier staat alles, succes man!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... r%26df%3D1

tnx!

Ik ga deze week even kijken, hij heeft ''m zelf ook nog niet gezien... Dus hij weet ook niet wat er allemaal nog heel is.

Ik ben eigenlijk alleen maar geintresseerd in het onderstel en interieur. Ik hoop maar dat het interieur nog mooi is na het water...
baRt

Post by baRt »

mja, zie dat gurbe ook heeft geboden op marktplaats... dus snel zijn :)
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

als ik zo eens naar dat linker voorwiel kijk dan zou ik maar ver weg blijven van dat onderstel.

ITR/civic fusé stukken zijn al krom als je een goede scheet laat.
Maskertje

Post by Maskertje »

Dimer wrote:
Aiyoku wrote:

Hier staat alles, succes man!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... r%26df%3D1

tnx!

Ik ga deze week even kijken, hij heeft ''m zelf ook nog niet gezien... Dus hij weet ook niet wat er allemaal nog heel is.

Ik ben eigenlijk alleen maar geintresseerd in het onderstel en interieur. Ik hoop maar dat het interieur nog mooi is na het water...

zal wel stinken het interieur
Willie06

Post by Willie06 »

Pas op voor kikkers en andere exotische waterdieren :lol:
FastFWD

Post by FastFWD »

ding is verkocht.. :wink: ik hoef m iig niet in mn schuur te stinken, alles is gaar aan dat ding, onderstel is ook scheef, maar daar heb ik nog onderdelen van :razz:
vtecmoon

Post by vtecmoon »

was gisteren nog even geweest...ding is opkocht door Eimert de groot (als die naam bij jullie bekent is)...

Wou even langs voor de INJEN CAI...blijkt dat het om een WAI ging...jammer...pokke end gereden voor niks...ennuh..die ITR ligt echt heel naar erbij...interieur was nog intact...maar wat een STANK!!! waren trouwens al gereserveerd voor iemand...
Voodoo

Post by Voodoo »

vtecmoon wrote:was gisteren nog even geweest...ding is opkocht door Eimert de groot (als die naam bij jullie bekent is)...

Wou even langs voor de INJEN CAI...blijkt dat het om een WAI ging...jammer...pokke end gereden voor niks...ennuh..die ITR ligt echt heel naar erbij...interieur was nog intact...maar wat een STANK!!! waren trouwens al gereserveerd voor iemand...

Dan wens ik die persoon veel sterkte met het eruit krijgen van de stank :lol:
Maskertje

Post by Maskertje »

Voodoo wrote:
vtecmoon wrote:was gisteren nog even geweest...ding is opkocht door Eimert de groot (als die naam bij jullie bekent is)...

Dan wens ik die persoon veel sterkte met het eruit krijgen van de stank :lol:
ben je alsnog net zoveel geld kwijt als een 2ehands setje nadat je ze hebt laten schoonmaken.

Soms hoor je wel eens van die bedrijven die claimen alles schoon en fris kunnen krijgen voor een *dure* prijs... ben benieuwd :)
HondArd

Post by HondArd »

Ozon behandeling wil wel eens helpen.
Maskertje

Post by Maskertje »

AccordTypeaRd wrote:Ozon behandeling wil wel eens helpen.
?? wat is dat? Ook stinkende recaros van de sloot? :)
Voodoo

Post by Voodoo »

Maskertje wrote:
AccordTypeaRd wrote:Ozon behandeling wil wel eens helpen.
?? wat is dat? Ook stinkende recaros van de sloot? :)

Is een chemische behandeling, O2=zuurstof, O3=ozon gebruiken ook wel in de afvalwaterbehandeling om te zuiveren.
Locked