ding is verkocht.. :wink: ik hoef m iig niet in mn schuur te stinken, alles is gaar aan dat ding, onderstel is ook scheef, maar daar heb ik nog onderdelen van :razz:
was gisteren nog even geweest...ding is opkocht door Eimert de groot (als die naam bij jullie bekent is)...
Wou even langs voor de INJEN CAI...blijkt dat het om een WAI ging...jammer...pokke end gereden voor niks...ennuh..die ITR ligt echt heel naar erbij...interieur was nog intact...maar wat een STANK!!! waren trouwens al gereserveerd voor iemand...
vtecmoon wrote:was gisteren nog even geweest...ding is opkocht door Eimert de groot (als die naam bij jullie bekent is)...
Wou even langs voor de INJEN CAI...blijkt dat het om een WAI ging...jammer...pokke end gereden voor niks...ennuh..die ITR ligt echt heel naar erbij...interieur was nog intact...maar wat een STANK!!! waren trouwens al gereserveerd voor iemand...
Dan wens ik die persoon veel sterkte met het eruit krijgen van de stank :lol:
vtecmoon wrote:was gisteren nog even geweest...ding is opkocht door Eimert de groot (als die naam bij jullie bekent is)...
Dan wens ik die persoon veel sterkte met het eruit krijgen van de stank :lol:
ben je alsnog net zoveel geld kwijt als een 2ehands setje nadat je ze hebt laten schoonmaken.
Soms hoor je wel eens van die bedrijven die claimen alles schoon en fris kunnen krijgen voor een *dure* prijs... ben benieuwd