Deze ATR Bekend hierzo?????
Deze ATR Bekend hierzo?????
Staat op m.plaats..
[url]http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/honda/33428040.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%[/url]
[url]http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/honda/33428040.html?return=eJwlyuEKwiAUhuF7GWw%[/url]
-
Re: ACCORD R
REXR wrote:DE ACCORD WAAR JULLIE HET OVER HEBBEN IS VAN EEN MAAT VAN MIJ. HIJ HEEFT HEM EEN WEEK OF ZES,EN KOMT VAN DE HONDA DEALER UIT ALMELO ,DOET HEM WEG WEGENS VERTREK NAAR BUITENLAND.
Dan is ie flink aan de prijs...
Ben ook wezen kijken bij deze ATR destijds...
- Gaskleppie
@Mr Del Sol: Ik heb eens naar die ATR gekeken op de site van Vos en hij lijkt inderdaad stevig aan de prijs. Een paar jaar terug stond er ergens een voor 16950 met iets minder km's met ongeveer dezelfde uitrusting maar die had een "boekenplank" achterop. Ik vermoed dat een ATR nu al een gewilde (toekomstige) klassieker gaat worden omdat ze duurder lijken te worden.
Als je naar de uitrusting kijkt is het op de Wing spoiler na bijna het zelfde.
Zijn het beide geen ltd.Ed?
Onderhoud ziet er op het eerste gezicht goed uit voor die in Meteren.
Hoe het bij Vos gerelgeld is kan ik niet bepalen aan de hand van de site, maar over beurten, distributie(heel belangrijk!)valt denk ik wel te praten met een dealer.
Prijs, tja naar mijn mening zal het zeer moeilijk worden om als particulier 17.500 te krijgen voor een ATR. 18.900 bij een dealer is wat aan de hoge kant, maar hangt ook weer van de staat en onderhoud af.
Ik zou als ik jou was eens komen kijken op een meeting zodat we je wat meer over de ATR kunnen vertellen of laten zien 8)
En hierna bij beide gaan kijken hoe ze erbij staan en de prijs... daar kan altijd over gepraat worden lijkt me. Begin met 15.000... Succes!
Zijn het beide geen ltd.Ed?
Onderhoud ziet er op het eerste gezicht goed uit voor die in Meteren.
Hoe het bij Vos gerelgeld is kan ik niet bepalen aan de hand van de site, maar over beurten, distributie(heel belangrijk!)valt denk ik wel te praten met een dealer.
Prijs, tja naar mijn mening zal het zeer moeilijk worden om als particulier 17.500 te krijgen voor een ATR. 18.900 bij een dealer is wat aan de hoge kant, maar hangt ook weer van de staat en onderhoud af.
Ik zou als ik jou was eens komen kijken op een meeting zodat we je wat meer over de ATR kunnen vertellen of laten zien 8)
En hierna bij beide gaan kijken hoe ze erbij staan en de prijs... daar kan altijd over gepraat worden lijkt me. Begin met 15.000... Succes!

AIYOKU wrote:Ben je er ook bij op de TCC meeting?
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 1938#21938
Bedankt voor de tips, weet niet zeker of ik bij de tcc meeting ben. Heb eigenlijk al een tourrit met de motor op de planning staan. Maar zou kunnen dat ik ff doorrij naar Brielle.
IK ga moge ff kijken bij de ATR die op MP staat. Jullie horen nog wel hoe die er bij staat.
Greetzzz
Mr Del Sol wrote: Maar zou kunnen dat ik ff doorrij naar Brielle.
Dan ga je er niet komen... het is in Bleiswijk he.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Mr Del Sol wrote:VTECRob wrote:Janko,
Wat AIYOKU inderdaad al zegt, kom een keertje langs op een meeting.
Ik zal je dan wel even voorstellen aan een paar ATR rijders die je hier eventueel wat meer over kunnen vertellen.
Gr,
Robin
MMMM Lijkt wel of de somminge mensen hier me ook al kennen :lol: :lol:
Greetzzzzzzz
Sterker nog jij kent mij/ons ook wel....
Ben vanavond wezen kijken bij die ATR welke op MP staat.
Auto ziet er in eerste instantie niet verkeerd uit. Maar als je verder gaat kijken zag ik toch erg veel kleine plekjes.
En dan praat ik over lak beschadigingen op de auto en heel zeker op de velgen.
Technisch denk ik dat ie goed verzorgd is. Heb de rekeningen in gekeken en dat zag er goed uit. Riemen en de spanrol allemaal vervangen bij de dealer.
Interieur was ook niet verkeerd. Moest ff een stevige doek door maar das geen probleem.
IK ga igg nog ff verder zoeken, tenzij de prijs erg zakt. Moet gewoon voor een kleine 1500,- aan verspijkerd worden voor dat ie netjes is..
En dat met ie vraagprijs, komt ff niet goed denk ik.
GReetzzz
Auto ziet er in eerste instantie niet verkeerd uit. Maar als je verder gaat kijken zag ik toch erg veel kleine plekjes.
En dan praat ik over lak beschadigingen op de auto en heel zeker op de velgen.
Technisch denk ik dat ie goed verzorgd is. Heb de rekeningen in gekeken en dat zag er goed uit. Riemen en de spanrol allemaal vervangen bij de dealer.
Interieur was ook niet verkeerd. Moest ff een stevige doek door maar das geen probleem.
IK ga igg nog ff verder zoeken, tenzij de prijs erg zakt. Moet gewoon voor een kleine 1500,- aan verspijkerd worden voor dat ie netjes is..
En dat met ie vraagprijs, komt ff niet goed denk ik.
GReetzzz