Ik wil weer racen!!
Hoop nuttige info hier. Ik zou ook graag wat rondjes rijden op een circuit(deze keer haal ik niet)
Mijn vragen zijn:
Heb ook ik andere remblokken nodig? Ander merk, dan OEM honda(CTR)
Andere remschijven dan oem?(CTR)
Andere kabels?(CTR)
Olie is al in orde,
Het gaat mij even lekker te kunnen rijden(op een veilige manier) ik hoef nog niet mee te doen met een 'race'
Andre
Mijn vragen zijn:
Andere kabels?(CTR)
Olie is al in orde,
Het gaat mij even lekker te kunnen rijden(op een veilige manier) ik hoef nog niet mee te doen met een 'race'
Andre
Je hoeft niks te veranderen, zeker niet als je een CTR hebt en voor het eerst de baan op gaat.autodre wrote:Hoop nuttige info hier. Ik zou ook graag wat rondjes rijden op een circuit(deze keer haal ik niet)
Mijn vragen zijn:
Andere kabels?(CTR)
Olie is al in orde,
Andre
Dit is als het goed is geen raceavond maar een circuitavond. De titel van dit topic heeft het weliswaar over racen, maar dat wordt het niet echt. Er is geen eer te behalen anders dan voldaan met een onbeschadigde auto naar huis rijden.
Je bepaalt voor een deel zelf hoe je de avond doorkomt. :idea:
Dus als je even lekker wil rijden, schrijf je vooral in! :wink:
IvoG wrote:Je hoeft niks te veranderen, zeker niet als je een CTR hebt en voor het eerst de baan op gaat.autodre wrote:Hoop nuttige info hier. Ik zou ook graag wat rondjes rijden op een circuit(deze keer haal ik niet)
Mijn vragen zijn:
Andere kabels?(CTR)
Olie is al in orde,
Andre
Dit is als het goed is geen raceavond maar een circuitavond. De titel van dit topic heeft het weliswaar over racen, maar dat wordt het niet echt. Er is geen eer te behalen anders dan voldaan met een onbeschadigde auto naar huis rijden.
Je bepaalt voor een deel zelf hoe je de avond doorkomt. :idea:
Dus als je even lekker wil rijden, schrijf je vooral in! :wink:
Ja deze dag haal ik niet...Heb een nieuw bedrijf en juist die week lanceer ik nwe producten. Maar ja...
En idd ik hoef (nog) niet te racen. Maar wil wel dat het veilig is. Maar ja, CTR remmen zijn dus goed genoeg voor ff lekker gassen(en dus remmen

Vind dit trouwens een leuk en vriendelijk forum

- Gaskleppie