intrega type r in de sloot

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
blue spider

Post by blue spider »

IvoG wrote:Echt jammer, gelukkig geen lichamelijk leed (hopelijk).

nee aleen een zere buik ( gordel) :wink:
don't touch my Image
HondArd

Post by HondArd »

blue spider wrote:
IvoG wrote:Echt jammer, gelukkig geen lichamelijk leed (hopelijk).

nee aleen een zere buik ( gordel) :wink:

Misschien wel mentaal leed. :cry:
blue spider

Post by blue spider »

sterker nog , hij krijgt geen euro cent terug van de verzekering
don't touch my Image
HondArd

Post by HondArd »

Wat is er precies gebeurd dan of ligt dat gevoelig?
blue spider

Post by blue spider »

ach te hard gereden politie erbij , biertje gedronken iets te veel 415 uchel minimaal maar toch , zonde zonde . hij heeft er lang voor moeten sparen en binnen een jaar alles weg .
don't touch my Image
Gangaran

Post by Gangaran »

Echt zonde!!
HONDA

Post by HONDA »

Als hij gedronken had dan heb ik geen medelijden. Gelukkig heeft hij niemand anders verwond en ik hoop dat hij er wat van leert...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
eteuben

Post by eteuben »

Jammer dat dit het lot moet zijn van zo'n zeldzaam model. Zo worden het er gauw veel minder.
Een ongeluk is natuurlijk nooit mooi om mee te maken.
ITR1217

Post by ITR1217 »

Ik deel de mening denk ik van de meeste ... het is inderdaad zonde van zo'n bijna zeldzame auto , maar als je't risico wil nemen om te drinken dan is het heel spijtig maar heb ik er ook niet zoveel medelijden mee ...
Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten :(
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ITR515 wrote:Ik deel de mening denk ik van de meeste ... het is inderdaad zonde van zo'n bijna zeldzame auto , maar als je't risico wil nemen om te drinken dan is het heel spijtig maar heb ik er ook niet zoveel medelijden mee ...
Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten :(

Volledig mee eens...weer een ITR minder... :cry:
blue spider

Post by blue spider »

mee eens geen alcohol achter het stuur . z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt . en ga zo maar door . echter is deze type r al zo zeldzaam dat het gewoon super zonde is , maar er mag van geluk gesproken worden dat er niemand gewond geraakt is .
don't touch my Image
ITR1217

Post by ITR1217 »

z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt

Werken ze bij jullie met zo'n systeem ?? dan zal hij der misschien iets uit leren ... :dunno:
HondArd

Post by HondArd »

ITR515 wrote:
z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt

Werken ze bij jullie met zo'n systeem ?? dan zal hij der misschien iets uit leren ... :dunno:

Voor beginnende bestuurders dacht ik wel.Maar daarnaast vind ik dat je als beginnende bestuurder beter niet meteen al een "sportwagen" aan kan schaffen. Eerst kruipen (Een Civic 1.4i(S) is ook heel leuk om mee te beginnen), dan lopen
ITR1217

Post by ITR1217 »

Ik weet niet "jong geleerd is oud gedaan" :wink:
m'n eerste auto als ik 18 was was renault 5 GT Turbo ... en ik ben er ook nog :lol:
:!: De "sportwagen" kan er niet aandoen he ... het is diegene die hem bestuurt die maar genoeg verantwoordelijkheid en verstand moet hebben :!:
wilco

Post by wilco »

En dat laatste ontbreekt bij vele jonge bestuurders......
autodre

Post by autodre »

blue spider wrote:mee eens geen alcohol achter het stuur . z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt . en ga zo maar door . echter is deze type r al zo zeldzaam dat het gewoon super zonde is , maar er mag van geluk gesproken worden dat er niemand gewond geraakt is .

Net mooi. Hier van de week ook een auto tegen een boom(totalloss). Echt megaveel schade. 3 minuten eerder liep ik daar met de hond. Die kerel wilde wegrennen(mazzelpik dus) meteen 112 gebeld, en kerel gevolgd. Even later had de politie hem opgepakt....
martijn

Post by martijn »

Ben het met accordtypeRD eens eerst maar eens wat kilometertjes maken. Daarna ( zeker voor je in een typr-r stapt ) een paar rijvaardigheidstrainingen doen en dan maar eens een serieuse auto TYPE-R.
En bij alcohol achter het stuur?????????????????????? :o ops: kijk eens op www.wreckedexotics.com daar staan best wel een aantal ongelukjes als voorbeeld niet allemaal door alcohol maar wel veel met minder veel rijervaring.

P.S. Ik heb het zelf met harde hand moeten ervaren.

Wie niet horen wil moet voelen :idea:

Voor ieder die naar Pro-drive gaat , helemaal te gek super gave ervaring
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

De rode itr [ van een vriendin van Ken] was het niet, ik had gelijk even gekeken bij mij om de hoek en hij stond nog op de oprit :lol:
Dimer

Post by Dimer »

ik heb zeer veel intresse om te kopen!! Kan je nummer of e-mail regelen??
Katana

Post by Katana »

Dimer wrote:ik heb zeer veel intresse om te kopen!! Kan je nummer of e-mail regelen??

Hier staat alles, succes man!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... r%26df%3D1
Locked