ach te hard gereden politie erbij , biertje gedronken iets te veel 415 uchel minimaal maar toch , zonde zonde . hij heeft er lang voor moeten sparen en binnen een jaar alles weg .
Ik deel de mening denk ik van de meeste ... het is inderdaad zonde van zo'n bijna zeldzame auto , maar als je't risico wil nemen om te drinken dan is het heel spijtig maar heb ik er ook niet zoveel medelijden mee ...
Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten
ITR515 wrote:Ik deel de mening denk ik van de meeste ... het is inderdaad zonde van zo'n bijna zeldzame auto , maar als je't risico wil nemen om te drinken dan is het heel spijtig maar heb ik er ook niet zoveel medelijden mee ... Wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten
mee eens geen alcohol achter het stuur . z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt . en ga zo maar door . echter is deze type r al zo zeldzaam dat het gewoon super zonde is , maar er mag van geluk gesproken worden dat er niemand gewond geraakt is .
z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt
Werken ze bij jullie met zo'n systeem ?? dan zal hij der misschien iets uit leren ... :dunno:
Voor beginnende bestuurders dacht ik wel.Maar daarnaast vind ik dat je als beginnende bestuurder beter niet meteen al een "sportwagen" aan kan schaffen. Eerst kruipen (Een Civic 1.4i(S) is ook heel leuk om mee te beginnen), dan lopen
Ik weet niet "jong geleerd is oud gedaan" :wink:
m'n eerste auto als ik 18 was was renault 5 GT Turbo ... en ik ben er ook nog :lol:
:!: De "sportwagen" kan er niet aandoen he ... het is diegene die hem bestuurt die maar genoeg verantwoordelijkheid en verstand moet hebben :!:
blue spider wrote:mee eens geen alcohol achter het stuur . z,n straf is hard . geen geld terug van de verzekering een fikse boete . een cursus bij de AA. een punten rijbewijs dus die is hij even kwijt . en ga zo maar door . echter is deze type r al zo zeldzaam dat het gewoon super zonde is , maar er mag van geluk gesproken worden dat er niemand gewond geraakt is .
Net mooi. Hier van de week ook een auto tegen een boom(totalloss). Echt megaveel schade. 3 minuten eerder liep ik daar met de hond. Die kerel wilde wegrennen(mazzelpik dus) meteen 112 gebeld, en kerel gevolgd. Even later had de politie hem opgepakt....
Ben het met accordtypeRD eens eerst maar eens wat kilometertjes maken. Daarna ( zeker voor je in een typr-r stapt ) een paar rijvaardigheidstrainingen doen en dan maar eens een serieuse auto TYPE-R.
En bij alcohol achter het stuur?????????????????????? ops: kijk eens op www.wreckedexotics.com daar staan best wel een aantal ongelukjes als voorbeeld niet allemaal door alcohol maar wel veel met minder veel rijervaring.
P.S. Ik heb het zelf met harde hand moeten ervaren.
Wie niet horen wil moet voelen :idea:
Voor ieder die naar Pro-drive gaat , helemaal te gek super gave ervaring