Net thuis, nog lekker nagenoten van de toch wel goede resultaten, en mooi een paar pk extra t.o.v. de standaard opgave. Wat ben ik blij dat het standaard luchtfilter er weer op zit.
Frans :worshippy: , perfect geregeld allemaal, ging allemaal vlot achter elkaar en het spijt me

ops: nog steeds dat ik eigenlijk de spelbreker was in het vlotte verloop van de runs. Jammer dat we nog geen kopieën van de uitdraaien hebben om met elkaar te vergelijken, maar met de ruwe data van elkaar valt ook heel wat met elkaar te vergelijken als dat . Geen roet dit keer (wel een beetje blauwe rook aan het begin van de run dus dat zal wel van het lange stationair draaien zijn, en aan het eind van de run deed elke Type-
R wel iets of wat). Één ding vraag ik me nou wel af. Het topvermogen van Willie viel iets tegen. Stond je airco toevallig niet aan tijdens de run? Wat ik uit de Veyron rij-impressie in de AV heb gelezen is dat ze pas de topsnelheid haalden toen de airco uitstond, dus toen had 'ie pas genoeg vermogen aan de wielen om de 400kmpu te halen dus het scheelt misschien iets.
Maar bovenal: leuk en leerzaam dagje, en ikke helemaal happy (+4,3pk)
p.s. Frans: is dat minimale verlies wat je t.o.v. de fabriekswaarde hebt misschien niet afkomstig van die licht aanlopende rem?
En daarnaast ben ik helemaal vergeten de mensen van RICA te bedanken voor de gastvrije ontvangst. Ik durf te beweren dat ze hier wel verstand van zakej hebben, en als het volgend jaar weer wordt gedaan ben ik er bij. Kijken of alle 216 paardjes dan nog heb :wink: