Pakking van Katalystor naar middenpijp

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
wilco

Pakking van Katalystor naar middenpijp

Post by wilco »

Omdat ik morgen de uitlaat ophaal , en hem Zaterdag er probeer onder te schroeven , moet ik direct de pakking vervangen.
Nu heb ik de pakking besteldt bij de dealer en heb daar een ring meegekregen ?
Ik vroeg toen bestaat er geen pakking in de vrom van een driehoek die op de driehoekige flens moet >>nee dit moet hem zijn.

Welke pakking moet nu tussen de kat en naar de middenpijp?

Op foto 1 zie je de pakking die ik heb meegekregen en op foto 2 zie je de Flens van de buddy club en daar lijkt wel een driehoukige pakking op hebben te gezeten.
Image
Image
BugsM

Post by BugsM »

Die ring komt in de originele kat. Anders haal er ook busje/tube hittebestendige vloeibare pakking erbij. Altijd handig en overal voor te gebruiken, zoals bv voor uitlaat/spruitstukken...
mr. X

Post by mr. X »

ik smeer de mijne altijd nog met vloeibare pakking in. gewoon op de driehoekige pakking smeren, of als je die niet hebt gewoon op de flenzen, werkt prima
wilco

Post by wilco »

Ben vanuit Belgïe naar TCC gereden want de originele pakking gaat NIET passen op de 2.5"inch flens van de uitlaat , de pakkingring valt dan in de buis van de uitlaat .
Daarom bij TCC een driehoekpakking opgehaald en die er tussengezet , en dus nu nog geen gesmeer met vloeibare pakking.
Locked