Ik ben zelf 15 jaar mag helaas nog niet rijden, dit zijn onze wagens:
Pa:
Prelude 2.0i '92 (4th Generation)

Heeft een dubbele Sebring Uitlaat & K&N Luchtfilter (was al zo toen we die kochten) hebben hem nu al een dikke twee jaartjes en heeft ons nog nooit in de steek gelaten, snel ook, maar nog niet snel genoeg :razz: daarom dat we nu opzoek zijn naar een mooie R.
M'n stiefpa:
Heeft een maand geleden zijn OPC ontvangen, bestelt in Januari, goede wagen, hééél comfortabel en toch heel snel (255 pk) we hebben er al een goede 265 kunnen uithalen op de snelweg. 1 minpuntje, maar dat is juist mijn mening maar is dat hij ietsjes te stil is en niet agressief genoeg, die V6 hoor je haast alleen op lage toeren. maar toch een hele plezante wagen !

Foto's zijn getrokken op de dag dat we hem juist hadden dus er zijn nog Z-platen op hé.
volgende is de beest :razz: 300 pk, 4 wielaandrijving, top van 280km/h + en 0-100 in 5,5 seconde ! standaard 207 pk en 0-100 in 6,7, standaard ook met Garrett Turbo erin, paar maanden geleden gereviseerd, nu slechts 9000 km, wordt binnenkort verkocht (est. kleine maand), zal het dan op deze site ook zetten :wink: Dit is wel de agressiefste uit de hele hoop als de turbo inschakeld.

Dan de volgende en eveneens de laatste, Jaguar XJ-RS Chasseur
Gelimiteerde oplage 'Stealth', slechts 200 van in de hele wereld, omdat dit de fabrieksuitgebouwde versie is van de standaard XJRS. het is een 6 liter V12, wel maar 2 kleppen per cilinder, 400 pk, 0-100 km/h in 4,9 seconde, top snelheid gegokt op een goede 260 km/h. toen hij hem kocht had hij 375 pk, maar nu heeft hij een dubbele custom made Air Intake uit VSA gekocht bij 'Fasterjags'. trekt ongeloofelijk goed, en dat voel je ook. :razz: achterwielaandrijving, wel een Automatic :-?

Voila dat waren de auto's dan, ik zal morgen als ik van school terug kom filmpjes over de OPC & XJRS uploaden via Rapidshare :wink:
Groetjes Mopsdrops.