Dingen die ik 'mis' en 'jammer vind van CTR
Dingen die ik 'mis' en 'jammer vind van CTR
En die standaard wel op mijn oudere Hyundai Coupe zaten.
1. Ruitenwisser met verstelbare interval
2. Klokje ergens, en niet op de radio. Want zodra RDS aanstaat, is het klokje weer weg
3. In het midden achter de console houdt het ineens 'op' waardoor als je goed kijkt je kabels/stekkers ziet.
Vooral punt 3 vind ik zo zonde. Jullie niet? Of heeft het een rede?
Andre
1. Ruitenwisser met verstelbare interval
2. Klokje ergens, en niet op de radio. Want zodra RDS aanstaat, is het klokje weer weg
3. In het midden achter de console houdt het ineens 'op' waardoor als je goed kijkt je kabels/stekkers ziet.
Vooral punt 3 vind ik zo zonde. Jullie niet? Of heeft het een rede?
Andre
Punt 1 en 3 mee eens
Over de ruitenwissers, dat hebben ze wel heel mooi opgelost bij de civic 2006 modellen.. :lol:
Ik had destijds in de EP2 gewoon een klokje op de dashboard gedaan...
check boven de middenconsole...(in kleur meegespoten..hahaha)
Verder heb ik weinig te klagen over het model...vindt hem super!!
Over de ruitenwissers, dat hebben ze wel heel mooi opgelost bij de civic 2006 modellen.. :lol:

vtecmoon wrote:Punt 1 en 3 mee eens
Ah, was blijkbaar dus niet de enige

duur klokjeautodre wrote:vtecmoon wrote:Punt 1 en 3 mee eens
Ah, was blijkbaar dus niet de enigeBen op zoek naar een 2 din dvd systeem, en daar zit een klok steeds in beeld. Denk dat ik het zo dus oplos
![]()

Punt 1 ben ik het heel erg wel mee eens, maar dan gekeken naar de ATR. Als je vaak op de weg zit en het gaat regenen komen we vaak genoeg tegen dat het net te hard regent om zonder wisser te rijden, maar weer te zachtjes voor de interval. Het zou handig zijn als je wat meer tussenstappen had, ook tussen "standaard" interval-snelheid en eerste (normale) wis-stand.
-
In de ATR heb ik een klokje waar ik eigenlijk constant naar kijk. ( figuurlijk )
En in de CTR ben ik steeds aan het zoeken naar dat ding terwijl ik weet dat hij er niet in zit.
Vind ik wel jammer idd
Interval heb ik geen probleem behalve dat het bij de CTR net tegenovergesteld werkt. t.o.v. de ATR
Kabels is me nog nooit opgevallen
En in de CTR ben ik steeds aan het zoeken naar dat ding terwijl ik weet dat hij er niet in zit.
Vind ik wel jammer idd
Interval heb ik geen probleem behalve dat het bij de CTR net tegenovergesteld werkt. t.o.v. de ATR
Kabels is me nog nooit opgevallen
Hiervoor had ik een Peugeot 206. Bij deze auto had ik een buitentemperatuurmeter, datum(kan soms handig zijn) en idd een klokje. Ik moet nog steeds af en toe zoeken, maar kan bij mijn radio kijken. Over de ruitenwisser heb ik weinig te klagen. Over de kabels aan de onderkant kan ik wel meeleven, maar kan beter.
-
ITR1689 wrote:Ehhhh, Type-R betekent: Kijk goed waar je rempunt is, schakelen en ga zo snel mogelijk door de bocht. Geen tijd om naar je dashboard te kijken.
Ja dat is leuk, en een van de redenen dat ik een CTR heb. Echter zit ik ook regelmatig op de (file)weg voor mijn werk. En een klokje is dan echt erg handig