Denk er aan om een "lage spoiler" op m'n ATR te monteren. Kan iemand mij vertellen of deze dezelfde bevestigingspunten heeft als de hoge spoiler.
En ik heb er één op het oog. Diegene vraagt er €150,- voor. Is dat een redelijke prijs?
Alvast bedankt,
Gr marcel
spoiler ATR
-
OK, duidelijk. Is alleen de vraag nog of deze lage spoiler te bevestigen is op dezelfde bevestigingspunten. Maar daar komen we gauw genoeg achter :wink:
@ BugsM > Jij hebt zelf een lage spoiler, toch. Nadat ik die van jou zo op de foto's heb gezien, ben ik serieus gaan nadenken over zo'n lage spoiler.
Had je evt interesse dan in die hoge wing?
@ BugsM > Jij hebt zelf een lage spoiler, toch. Nadat ik die van jou zo op de foto's heb gezien, ben ik serieus gaan nadenken over zo'n lage spoiler.
Blokkie_R wrote:
Misschien, ben er nog uit wat ik wil. Hoog of laag, vind beiden erg mooi staan... Maar mijn lage spoiler doe ik voorlopig nog niet weg.... :wink:
AccordTypeaRd wrote:Marcel, ik dacht dat je van plan was om je ATR te verkopen, en dan nog modificaties aanbrengen?
Klopt, is wel de bedoeling, maar krijg achtervolgingswaanzin met zo'n grote spoiler in m'n achteruitkijkspiegel :evil: Nee hoor, moet alleen eerst een juiste S2000 vinden. En tot die tijd hou ik hem nog wel. Wordt sowieso na 060606...............belofte maakt schuld :wink:
BugsM wrote:Misschien, ben er nog uit wat ik wil. Hoog of laag, vind beiden erg mooi staan... Maar mijn lage spoiler doe ik voorlopig nog niet weg.... :wink:
Gelijk heb je..........zou hem er gewoon op laten, vind het echt schitterend staan.