hey
als nieuwe itr rijder had ik wat raad gevraagd hoe jullie je zetels en motor onderhouden.
zetels: hoe schoon te maken en te houden???
motor: mijne heeft van vorige eigenaar altijd volsyntheet 5w40
deze behouden??????doe veel korte afsstanden.
heb al eens in de winkel gekeken en daar vind ik castrol rs en mobil one.welke is de beste keuze??andere merken??
nog paar kleine vraagjes
om de hoeveel km bougies,boiteolie,oliefilter,benzinefilter,remolie,hydr koppelingsolie vervangen??????
kleppen stellen??welke speling??
greetz en alvast bedankt
itr motor en zetel onderhoud??? tips
Over de motor kan ik ook niet veel kwijt , daar ikzelf nog niet lang itr heb :wink:
Maar tegen mij had de garage gezegd dat bougies om de 60000km maar moest ... de rest wil ik ook wel eens graag horen van de experts hier !
I.v.m uw zetels kan ik wel iets zeggen daar ik in winkel werk met auto toebehoren heb ik zo al wat verschillende merken kunnen testen en de interieur reiniger van Auto-Glym vind ik heel goed , gewoon inspuiten en met spons met eventueel nylon kous over goed inwrijven en derna stofzuigen eventueel bij te sterke vervuiling herhalen :wink:
Maar tegen mij had de garage gezegd dat bougies om de 60000km maar moest ... de rest wil ik ook wel eens graag horen van de experts hier !
I.v.m uw zetels kan ik wel iets zeggen daar ik in winkel werk met auto toebehoren heb ik zo al wat verschillende merken kunnen testen en de interieur reiniger van Auto-Glym vind ik heel goed , gewoon inspuiten en met spons met eventueel nylon kous over goed inwrijven en derna stofzuigen eventueel bij te sterke vervuiling herhalen :wink:
ITR515 wrote:
Ik had een "verdachte" vlek op de achterbank bij aankoop. Met Sonax interieur reiniger weer netjes schoon gekregen.
Houd wel uw hand over de schuim spuiter, anders is meteen je hele auto van binnen schoon :lol: ..zoals bij mij!
-