Even voorstellen.
JAja
Ja particulier is zeker beter mits maar dat lukt toch niet naar wens maar i kijk wel en anders word de boel gestript.
Type-R gekocht (van bekende)
k heb hem op 31 januari gekocht en ik heb gelijk Type-R logo's en stickers gekocht en kastje voor mijn radio. Hij is nog helemaal standaard en komen met de tijd weer wat performance spulletjes op. Schade word 20 februari gemaakt en dan ben ik weer helemaal blij. Zal even wat foto's posten. En er is nog zo'n kapje besteld voor bi jde radio en er zal nog een carbon middenconsole en roostertjes komen oem Honda.

-
-
Foto update
Ondanks hij nog standaard is heb ik even wat nieuwe foto's gemaakt. Binnen 2 weken worden de achterramen gedaan en volgende maand komt als goed is mijn Buddyclub Spec 3 uitlaat binnen. Hier de foto's dan:

CTR
Zo ik heb vandaag weer wat nieuwe spullen gekregen. Nieuwe matten opgehaald en bakje voor mijn radio uit een stuk.
Ramen zijn ook nog getint maar die worden allemaal overnieuw gedaan 26 mei omdat het superlelijk is geworden.
.
En over 2 weken eindelijk de Buddyclub Spec 3, en daarna denk ik de Injen CAI bestellen de vernieuwe SP versie.

Ramen zijn ook nog getint maar die worden allemaal overnieuw gedaan 26 mei omdat het superlelijk is geworden.

En over 2 weken eindelijk de Buddyclub Spec 3, en daarna denk ik de Injen CAI bestellen de vernieuwe SP versie.
-
Re: CTR
lux wrote:Zo ik heb vandaag weer wat nieuwe spullen gekregen. Nieuwe matten opgehaald en bakje voor mijn radio uit een stuk.
Ramen zijn ook nog getint maar die worden allemaal overnieuw gedaan 26 mei omdat het superlelijk is geworden..
zeker een mooi bakje voor de radio, wij hebben hem in 2 delen super k...e om hem vast te krijgen