H1 lampen, verschillende soorten?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
roblom

H1 lampen, verschillende soorten?

Post by roblom »

Ik heb dus andere lampen gekocht voor in de ITR welke een wat witter licht moeten geven (doen ze dus ook). Het probleem is echter dat het dus lampen waren die alleen in de grootlicht fitting passen. Ik kwam er dus achter dat er 2 soorten zijn. 1 waarbij het nokje links van het midden zit en een waarbij hij rechts van het midden zit. Deze lampen pasten daarom alleen in de grootlicht units.
Ik had ze via ebay besteld en daar stond dus dat ze voor de ITR waren. Dat klopt dus ook maar ik had meer de gewone dimlicht lampen in gedachten.
Hoe weet ik nu het verschil tussen deze lampen, want kan niets in de aanduiding vinden ofzo.
blue spider

Post by blue spider »

het kan zijn dat er nog een tussenstuk tussen zit( verloopstuk ) . was bij namelijk ook , die kan je zo los trekken . maar goed ik weet niet of dat bij een itr is . maar bij veel honda's wel .
don't touch my Image
roblom

Post by roblom »

Maar als ik naar de lampen kijk die er nu in zitten dan hebben die dus een verschillende positie van dat nokje, dus ze bestaan wel.
blue spider

Post by blue spider »

uit proberen dan .
don't touch my Image
ITR1689

Post by ITR1689 »

Dimlichten zijn HB4 lampen, grootlicht = HB3. Het verschil is waarschijnlijk klein, maar HB3 is standaard feller.
Locked