Type-R Dynodag part-II [zaterdag 6 mei]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
S2KJan

Post by S2KJan »

Yep happy. :worshippy: :mrgreen:
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
BugsM

Post by BugsM »

Wateringen is dat in de buurt van enschede? :wink: ghegheghe

Maar ga zeker proberen om er dan wel van de partij te zijn...
itr-1895

Post by itr-1895 »

ik kom ook weer rollen.
ik ben benieuwd wat deze bank voor uitslag geeft 8)
Katana

Post by Katana »

@BugsM = genoteerd (onder voorbehoud)

@martin = Genoteerd

De inschrijvingen lopen lekker en we gaan weer met een leuke groep denk ik. Nog een paar mensen ovb maar dat komt wel goed.

Goede zaak! 8)

BDW: Rica is 14 km bij Beek vandaan :wink:

www.routenet.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Nu was het bij Beek soms langer wachten als de bank versteld moest worden per auto type(-R). Dit wil ik op een leuke manier oplossen;

Mijn idee is nu om niet de volgorde van aanmelden aan te houden maar in type groepen (ITR, CTR en ATR) te werken en de standaard auto in de groep eerst.

Krijgen we een leuke shoot-out :-)

Bijvoorbeeld:
ATR Frans standaard
ATR Karming Spruitstuk
ATR James K&N CAI
ATR Ard CAI + uitlaat

Als iedereen me een pp wil sturen over de MODS op de auto kan ik een leuke shoot-out samen stellen. :-)

Grz
HondArd

Post by HondArd »

Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
Voodoo

Post by Voodoo »

AccordTypeaRd wrote:Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
.

Heb je de originele airbox nog Ard?
JAMES-san

Post by JAMES-san »

Hallo R-drivers,
Toen ik bij SRM(K&N) voor de Typhoon cold air intake ontwikkeling was gaf de short-ram, dus de uitvoering liggend naast de accu het MINSTE vermogen, sterker nog, een verlies tov.het originele papieren filter !!!!!!!!!!!!!! Dat lostrillen zou misschien kunnen komen omdat de schort-ram (korte alum.buis )aan het chasis vast zit gemaakt ipv.aan het blok ???, dus bij iedere kantelbeweging daarvan, afijn je raadt het wel................. See you all => 6th of May (OVERIGENS Frans ik ben HE-LE-MAAL origineel, op die FANTASTISCHE K&N TYPHOON cold-air-intake, na dan)
Katana

Post by Katana »

JAMES-san wrote: See you all => 6th of May (OVERIGENS Frans ik ben HE-LE-MAAL origineel, op die FANTASTISCHE K&N TYPHOON cold-air-intake, na dan)

Genoteerd James! :-)
HondArd

Post by HondArd »

Voodoo wrote:
AccordTypeaRd wrote:Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
.

Heb je de originele airbox nog Ard?

Originele airbox (en uitlaten) heb ik bij aanschaf meegekregen, en zoals James al aangeeft is het heel goed mogelijk dat het luchtfilter naast de accu niet de beste oplossing is. De buis ligt ook aan het chassis vast en dat is inderdaad vragen om problemen eigenlijk. Of ik ga de constructie volledig herzien (luchtfilter zijn lucht van een koele plek laten pakken) of de originele spullen gaan er weer terug in. Uitlaten ben ik wel zeer tevreden over. Er moet toch één ATR een beetje geluid maken? :wink:
Katana

Post by Katana »

AccordTypeaRd wrote: Of ik ga de constructie volledig herzien (luchtfilter zijn lucht van een koele plek laten pakken) of de originele spullen gaan er weer terug in. Uitlaten ben ik wel zeer tevreden over. Er moet toch één ATR een beetje geluid maken? :wink:

Ik wil je niet opjagen maar je kan nog meedoen :wink:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1426

Grz
HondArd

Post by HondArd »

Aiyoku wrote:Ik wil je niet opjagen maar je kan nog meedoen :wink:

Ik weet waar je op doelt, maar wil eerst weten waar ik nu sta en of ik daar verbeteringen in aan kan brengen.
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

Er moet toch één ATR een beetje geluid maken?

Dat worden er dus 2 :lol:
Tom

Post by Tom »

VTECRob wrote:Frans,

Zou je Tom ook op de lijst kunnen zetten?

Hij zit op dit moment nog zonder internet, maar ik heb hem zojuist aan de telefoon gehad en hij wil graag ook nog een 2e run.

8)

Bedankt Robin...
Katana

Post by Katana »

accordR wrote:

Dat wordt :twisted: vlammen!!
VTECRob

Post by VTECRob »

Tom wrote:
VTECRob wrote:Frans,

Zou je Tom ook op de lijst kunnen zetten?

Hij zit op dit moment nog zonder internet, maar ik heb hem zojuist aan de telefoon gehad en hij wil graag ook nog een 2e run.

8)

Bedankt Robin...

No problem...
Nog gelukt met de leidingen?
HondArd

Post by HondArd »

Aiyoku wrote:
accordR wrote:

Dat wordt :twisted: vlammen!!

Hopelijk geen roeten dit keer.
wilco

Post by wilco »

Ik ben er ook voor 100%

Ik hoop wel dat er nu ook andere (stock ) Integra's aanwezig zijn? :o
Katana

Post by Katana »

wilco wrote:Ik ben er ook voor 100%

Ik hoop wel dat er nu ook andere (stock ) Integra's aanwezig zijn? :o

Bevestigd Wilco :D
martijn

Post by martijn »

Word weer een gezellige dag 8)
Grote opkomst en spannende uitkomsten hoop ik

Jammer dat ik met de CAI nog even moet wachten anders had ik hem graag mee willen nemen :o ops:

Volgens TCC hebben ze er 20 Pk op de krukas winst mee.

Ben erg benieuwd naar de resultaten van allemaal.

Martijn
ITR1689

Post by ITR1689 »

martijn wrote:Word weer een gezellige dag 8)
Grote opkomst en spannende uitkomsten hoop ik

Jammer dat ik met de CAI nog even moet wachten anders had ik hem graag mee willen nemen :o ops:

Volgens TCC hebben ze er 20 Pk op de krukas winst mee.

Ben erg benieuwd naar de resultaten van allemaal.

Martijn

Een goeie reden om nu te meten en later nog een keer met de CAI. Kan je kijken of je 20 pk winst haalt. Zoniet, dan kan je altijd terug gaan en laten zien....
Locked