Type-R Dynodag part-II [zaterdag 6 mei]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
S2KJan
Posts: 184
Joined: Sat Feb 19, 2005 3:55 pm

Post by S2KJan »

Yep happy. :worshippy: :mrgreen:
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Wateringen is dat in de buurt van enschede? :wink: ghegheghe

Maar ga zeker proberen om er dan wel van de partij te zijn...
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

ik kom ook weer rollen.
ik ben benieuwd wat deze bank voor uitslag geeft 8)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

@BugsM = genoteerd (onder voorbehoud)

@martin = Genoteerd

De inschrijvingen lopen lekker en we gaan weer met een leuke groep denk ik. Nog een paar mensen ovb maar dat komt wel goed.

Goede zaak! 8)

BDW: Rica is 14 km bij Beek vandaan :wink:

www.routenet.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Nu was het bij Beek soms langer wachten als de bank versteld moest worden per auto type(-R). Dit wil ik op een leuke manier oplossen;

Mijn idee is nu om niet de volgorde van aanmelden aan te houden maar in type groepen (ITR, CTR en ATR) te werken en de standaard auto in de groep eerst.

Krijgen we een leuke shoot-out :-)

Bijvoorbeeld:
ATR Frans standaard
ATR Karming Spruitstuk
ATR James K&N CAI
ATR Ard CAI + uitlaat

Als iedereen me een pp wil sturen over de MODS op de auto kan ik een leuke shoot-out samen stellen. :-)



Grz
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

AccordTypeaRd wrote:Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
.

Heb je de originele airbox nog Ard?
JAMES-san
Posts: 70
Joined: Thu Nov 20, 2003 12:57 pm
Contact:

Post by JAMES-san »

Hallo R-drivers,
Toen ik bij SRM(K&N) voor de Typhoon cold air intake ontwikkeling was gaf de short-ram, dus de uitvoering liggend naast de accu het MINSTE vermogen, sterker nog, een verlies tov.het originele papieren filter !!!!!!!!!!!!!! Dat lostrillen zou misschien kunnen komen omdat de schort-ram (korte alum.buis )aan het chasis vast zit gemaakt ipv.aan het blok ???, dus bij iedere kantelbeweging daarvan, afijn je raadt het wel................. See you all => 6th of May (OVERIGENS Frans ik ben HE-LE-MAAL origineel, op die FANTASTISCHE K&N TYPHOON cold-air-intake, na dan)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

JAMES-san wrote: See you all => 6th of May (OVERIGENS Frans ik ben HE-LE-MAAL origineel, op die FANTASTISCHE K&N TYPHOON cold-air-intake, na dan)


Genoteerd James! :-)
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Voodoo wrote:
AccordTypeaRd wrote:Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
.

Heb je de originele airbox nog Ard?

Originele airbox (en uitlaten) heb ik bij aanschaf meegekregen, en zoals James al aangeeft is het heel goed mogelijk dat het luchtfilter naast de accu niet de beste oplossing is. De buis ligt ook aan het chassis vast en dat is inderdaad vragen om problemen eigenlijk. Of ik ga de constructie volledig herzien (luchtfilter zijn lucht van een koele plek laten pakken) of de originele spullen gaan er weer terug in. Uitlaten ben ik wel zeer tevreden over. Er moet toch één ATR een beetje geluid maken? :wink:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

AccordTypeaRd wrote: Of ik ga de constructie volledig herzien (luchtfilter zijn lucht van een koele plek laten pakken) of de originele spullen gaan er weer terug in. Uitlaten ben ik wel zeer tevreden over. Er moet toch één ATR een beetje geluid maken? :wink:


Ik wil je niet opjagen maar je kan nog meedoen :wink:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1426

Grz
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Aiyoku wrote:Ik wil je niet opjagen maar je kan nog meedoen :wink:

Ik weet waar je op doelt, maar wil eerst weten waar ik nu sta en of ik daar verbeteringen in aan kan brengen.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Er moet toch één ATR een beetje geluid maken?


Dat worden er dus 2 :lol:
Tom
Posts: 343
Joined: Sat Jan 24, 2004 9:28 pm

Post by Tom »

VTECRob wrote:Frans,

Zou je Tom ook op de lijst kunnen zetten?

Hij zit op dit moment nog zonder internet, maar ik heb hem zojuist aan de telefoon gehad en hij wil graag ook nog een 2e run.

8)


Bedankt Robin...
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

accordR wrote:
Er moet toch één ATR een beetje geluid maken?


Dat worden er dus 2 :lol:


Dat wordt :twisted: vlammen!!
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Tom wrote:
VTECRob wrote:Frans,

Zou je Tom ook op de lijst kunnen zetten?

Hij zit op dit moment nog zonder internet, maar ik heb hem zojuist aan de telefoon gehad en hij wil graag ook nog een 2e run.

8)


Bedankt Robin...


No problem...
Nog gelukt met de leidingen?
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Aiyoku wrote:
accordR wrote:
Er moet toch één ATR een beetje geluid maken?


Dat worden er dus 2 :lol:


Dat wordt :twisted: vlammen!!

Hopelijk geen roeten dit keer.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Ik ben er ook voor 100%

Ik hoop wel dat er nu ook andere (stock ) Integra's aanwezig zijn? :o
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

wilco wrote:Ik ben er ook voor 100%

Ik hoop wel dat er nu ook andere (stock ) Integra's aanwezig zijn? :o


Bevestigd Wilco :D
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Word weer een gezellige dag 8)
Grote opkomst en spannende uitkomsten hoop ik

Jammer dat ik met de CAI nog even moet wachten anders had ik hem graag mee willen nemen :o ops:

Volgens TCC hebben ze er 20 Pk op de krukas winst mee.

Ben erg benieuwd naar de resultaten van allemaal.

Martijn
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

martijn wrote:Word weer een gezellige dag 8)
Grote opkomst en spannende uitkomsten hoop ik

Jammer dat ik met de CAI nog even moet wachten anders had ik hem graag mee willen nemen :o ops:

Volgens TCC hebben ze er 20 Pk op de krukas winst mee.

Ben erg benieuwd naar de resultaten van allemaal.

Martijn

Een goeie reden om nu te meten en later nog een keer met de CAI. Kan je kijken of je 20 pk winst haalt. Zoniet, dan kan je altijd terug gaan en laten zien....
Locked