Type-R Dynodag part-II [zaterdag 6 mei]
@BugsM = genoteerd (onder voorbehoud)
@martin = Genoteerd
De inschrijvingen lopen lekker en we gaan weer met een leuke groep denk ik. Nog een paar mensen ovb maar dat komt wel goed.
Goede zaak! 8)
BDW: Rica is 14 km bij Beek vandaan :wink:
www.routenet.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Nu was het bij Beek soms langer wachten als de bank versteld moest worden per auto type(-R). Dit wil ik op een leuke manier oplossen;
Mijn idee is nu om niet de volgorde van aanmelden aan te houden maar in type groepen (ITR, CTR en ATR) te werken en de standaard auto in de groep eerst.
Krijgen we een leuke shoot-out :-)
Bijvoorbeeld:
ATR Frans standaard
ATR Karming Spruitstuk
ATR James K&N CAI
ATR Ard CAI + uitlaat
Als iedereen me een pp wil sturen over de MODS op de auto kan ik een leuke shoot-out samen stellen. :-)
Grz
@martin = Genoteerd
De inschrijvingen lopen lekker en we gaan weer met een leuke groep denk ik. Nog een paar mensen ovb maar dat komt wel goed.
Goede zaak! 8)
BDW: Rica is 14 km bij Beek vandaan :wink:
www.routenet.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Nu was het bij Beek soms langer wachten als de bank versteld moest worden per auto type(-R). Dit wil ik op een leuke manier oplossen;
Mijn idee is nu om niet de volgorde van aanmelden aan te houden maar in type groepen (ITR, CTR en ATR) te werken en de standaard auto in de groep eerst.
Krijgen we een leuke shoot-out :-)
Bijvoorbeeld:
ATR Frans standaard
ATR Karming Spruitstuk
ATR James K&N CAI
ATR Ard CAI + uitlaat
Als iedereen me een pp wil sturen over de MODS op de auto kan ik een leuke shoot-out samen stellen. :-)
Grz
Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
.AccordTypeaRd wrote:Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
Heb je de originele airbox nog Ard?
Hallo R-drivers,
Toen ik bij SRM(K&N) voor de Typhoon cold air intake ontwikkeling was gaf de short-ram, dus de uitvoering liggend naast de accu het MINSTE vermogen, sterker nog, een verlies tov.het originele papieren filter !!!!!!!!!!!!!! Dat lostrillen zou misschien kunnen komen omdat de schort-ram (korte alum.buis )aan het chasis vast zit gemaakt ipv.aan het blok ???, dus bij iedere kantelbeweging daarvan, afijn je raadt het wel................. See you all => 6th of May (OVERIGENS Frans ik ben HE-LE-MAAL origineel, op die FANTASTISCHE K&N TYPHOON cold-air-intake, na dan)
Toen ik bij SRM(K&N) voor de Typhoon cold air intake ontwikkeling was gaf de short-ram, dus de uitvoering liggend naast de accu het MINSTE vermogen, sterker nog, een verlies tov.het originele papieren filter !!!!!!!!!!!!!! Dat lostrillen zou misschien kunnen komen omdat de schort-ram (korte alum.buis )aan het chasis vast zit gemaakt ipv.aan het blok ???, dus bij iedere kantelbeweging daarvan, afijn je raadt het wel................. See you all => 6th of May (OVERIGENS Frans ik ben HE-LE-MAAL origineel, op die FANTASTISCHE K&N TYPHOON cold-air-intake, na dan)
Voodoo wrote:.AccordTypeaRd wrote:Voorstel ziet er goed uit Frans, zal de doorstoming zeker bevorderen. Ik weet trouwens niet of ik mijn CAI laat zitten. Dat ding rammelt aan alle kanten en ik krijg 'em niet fatsoenlijk vastgezet en hij trilt elke keer los. Plus het filter zelf raakt vanales en nog wat waardoor deze al flink beschadigd is. Nog niet door het filter zelf, maar het scheelt niet veel.
Heb je de originele airbox nog Ard?
Originele airbox (en uitlaten) heb ik bij aanschaf meegekregen, en zoals James al aangeeft is het heel goed mogelijk dat het luchtfilter naast de accu niet de beste oplossing is. De buis ligt ook aan het chassis vast en dat is inderdaad vragen om problemen eigenlijk. Of ik ga de constructie volledig herzien (luchtfilter zijn lucht van een koele plek laten pakken) of de originele spullen gaan er weer terug in. Uitlaten ben ik wel zeer tevreden over. Er moet toch één ATR een beetje geluid maken? :wink:
AccordTypeaRd wrote: Of ik ga de constructie volledig herzien (luchtfilter zijn lucht van een koele plek laten pakken) of de originele spullen gaan er weer terug in. Uitlaten ben ik wel zeer tevreden over. Er moet toch één ATR een beetje geluid maken? :wink:
Ik wil je niet opjagen maar je kan nog meedoen :wink:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1426
Grz
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
martijn wrote:Word weer een gezellige dag 8)
Grote opkomst en spannende uitkomsten hoop ik
Jammer dat ik met de CAI nog even moet wachten anders had ik hem graag mee willen nemenops:
Volgens TCC hebben ze er 20 Pk op de krukas winst mee.
Ben erg benieuwd naar de resultaten van allemaal.
Martijn
Een goeie reden om nu te meten en later nog een keer met de CAI. Kan je kijken of je 20 pk winst haalt. Zoniet, dan kan je altijd terug gaan en laten zien....