Bedankt voor jullie aanmeldingen en feedback, graag wil ik al de reacties onder elkaar behandelen.
Slydawg = genoteerd
VTECCIE = Aanwezig
AccordR = reservelijst (graag voor 27 april laten weten)
AccortypeARD = ovb (graag voor 27 april laten weten)
Wilco = 90% zeker(graag voor 27 april laten weten)
S2Kjan = Joker reservelijst :silly: (na 27 april bekend)
Martijn = Genoteerd
VooDoo = Genoteerd
ITR1882 = Genoteerd
Ik zal de mogelijkheid van meerdere runs bespreken met de heren van Rica.
Dit zal echter niet achter elkaar gedaan kunnen worden. Houd er ook rekening mee dat voor het monteren en de-monteren van onderdelen beperkte mogelijkheden zijn op zaterdag.
Ik vind dat aangezien het geen officiële clubdag is ook Jan op de lijst mag komen te staan. Na goedkeuring van de organisator natuurlijk. :wink:
First come first serve zou ik zeggen, als de leden zich snel aan zouden melden zouden ze zeker zijn van een plaats. Doen ze dat niet dan is er deze keer mogelijk geen plaats meer.
Het feit dat er een of twee mensen vorige keer lieten afweten, kan altijd gebeuren, maar als je op deze dag te laat bent dan moet je maar hopen dat er nog tijd over is voor jouw run. In mijn optiek weliswaar, maar ik organiseer het niet, dus...
Ik vind dat aangezien het geen officiële clubdag is ook Jan op de lijst mag komen te staan. Na goedkeuring van de organisator natuurlijk. :wink:
Het feit dat er een of twee mensen vorige keer lieten afweten, kan altijd gebeuren, maar als je op deze dag te laat bent dan moet je maar hopen dat er nog tijd over is voor jouw run. In mijn optiek weliswaar, maar ik organiseer het niet, dus...
@James, Ik had niet anders van je verwacht :-) You're welcome!
@Ivo, De meeting is in de eerste instantie bedoeld als 2nd oppinion run voor de deelnemers van de vorige meeting. Als er nog plaats beschikbaar is zal Jan van harte welkom zijn als klapstuk van de dag (hopelijk niet letterlijk..)
Ja, kan ik het lepel gedeelte achter mijn standaard gedeelte krijgen?
=> dan ga ik 2x de bank op... (zou leuk zijn voor tussenvergelijk)
(Standaard-
Na aanpassingen FPR, Frank en VAFC2-
Uitlaat lepelgedeelte-
en daarna complete uitlaatlijn)
Kan dat niet, dan moet ik wachten tot dat Italiaanse gerecht-stuk besteld ende binnen zijt...
Aiyoku wrote:@James, Ik had niet anders van je verwacht :-) You're welcome!
@Ivo, De meeting is in de eerste instantie bedoeld als 2nd oppinion run voor de deelnemers van de vorige meeting. Als er nog plaats beschikbaar is zal Jan van harte welkom zijn als klapstuk van de dag (hopelijk niet letterlijk..)
Grz
Ik begrijp je redenatie gedeeltelijk.
Ik zou het alleen jammer vinden als ik zo die lijst aflazer als er leden inschrijven die *niet* op de eerste dag aanwezig waren.
De eerste dag zijn er 11 man geweest volgens mij dus blijven er dan minstens 4 plekjes over.
Maar dat is mijn mening.
Als het goed loopt gaat het in beide gevallen prima, anders ben ik lichtelijk teleurgesteld.
Aiyoku wrote:@James, Ik had niet anders van je verwacht :-) You're welcome!
Grz
Ik begrijp je redenatie gedeeltelijk. Ik zou het alleen jammer vinden als ik zo die lijst aflazer als er leden inschrijven die *niet* op de eerste dag aanwezig waren. De eerste dag zijn er 11 man geweest volgens mij dus blijven er dan minstens 4 plekjes over. Maar dat is mijn mening. Als het goed loopt gaat het in beide gevallen prima, anders ben ik lichtelijk teleurgesteld.
Je moet gewoon langskomen. Ik mocht de eerste keer ook niet meedoen, maar toen ik langsreed om te kijken, toen werd ik gedwongen om de auto op de bank te zetten... :-)