Het zijn wel mooie foto's Dimer. Goed concept, prachtig geschoten. De tweede foto zou ik net iets meer naar links toe hebben geschoten, om de hele auto erin te krijgen met wat minder leegte aan de rechterkant van de foto.
Ik hoop echter dat het niet de standaard is om door de wasstraat te rijden. Ze zijn tegenwoordig veel zuiniger op de auto, maar krijgen niet alles goed schoon, en er gaat niets boven een beetje hands-on TLC voor je auto.
Ik ben redelijk tevreden met de lens, ik wil nog erg graag een 70-300mm lens en als ik een keer geld over heb en nog iets grotere :lol:
Maar om te beginnen is de 18-55 goed!
Ik ben gister heen en weer naar Zwitserland gereden (verhaal post ik later nog wel :lol en daar heb ik ook nog wat pics geschoten. Die post ik zo wel even.
#1 & #2 hebben teveel scherptediepte naar mijn mening, te snel vaag en te weinig scherpte. #3 & #4 vind ik mooi en #5 is een snappie. Leuk he een goede camera?
De pianotoesten vind ik prachtig, ik ben ook op zoek naar een toestel..en de EOS350 is een van de toestellen die ik interessant vind. Ik vind het niet erg om iets meer geld te besteden aan de lens zolang de basis maar goed is.
Hou er wel rekening mee dat een beetje lens al snel rond de 1000 euro zit en met een digitale spiegelreflex camera heb je voor vrijwel elke situatie een andere lens nodig (macro, groothoek, tele, snappies, etc).