gele itr!

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
mr. X

gele itr!

Post by mr. X »

beter laat dan nooit! Was met de carnaval dus op wintersport gegaan en hadden de itr mee. hebben +-900 km afgelegd, rijden de berg op waar wij zitten komen we op de pas een geparkeerde gele itr tegen! ik vól uit reflex op de rem, mn moeder wist niet wat haar overkwam en ben uitgestapt en heb foto's gemaakt!

was toch wel een érg mooi gezicht een gele itr... stukken mooier in het echt dan op foto's!

Image
Image
Image
Image
Image
en niet te vergeten, de gele recaro's 8)
Image

misschien jammer van de happer voorop, het rode honda logo achter had niet verwijderd moeten zijn, en de raamband is jammer maar dat is puur mijn smaak. maargoed, for all I know heeft die lucht happer wel ergens nut voor dus ik mag daar niet over oordelen :wink:

*edit: wat voor kleur velgen zitten er eigenlijk std op een gele, zoals op de foto degene die std ook onder een zwarte zitten :?:
mr. X

Post by mr. X »

dit was het weer de eerste 2 dagen, heerlijk:
Image
Image
nog een paar foto's met goed weer van de auto op de pas:
Image
Image
Image
Image
dit vind ik de mooiste foto's. heb ze uitgeprint en ook al lijkt die ene (té) zwart, hij is érg vet
Image
Image

alleen de weg terug naar beneden was een ramp! het heeft vanaf woensdag (dus 4 dagen!) onafgebroken gesneeuwd.
ongeveer ter indicatie hoe slecht het was. deze foto was in de middag genomen en er is niets veranderd in dat bord die dag en de dag erna (2 laatste dagen)
Image
wij zaten boven op de berg in een hotel (je snowboarde zo de lift in 8) ) maar hadden gelukkig een parkeer garage en sneeuwkettingen bij. zie je het al voor je, itr met sneeuwkettingen :-? was dus ook nog een heel avontuur. de avond voor wij vertrokken de sneeuwkettingen erom gelegd. had dit thuis niet meer gedaan in de hoop dat het mooi weer bleef en omdat hij daarvoor ook op de krik zou moeten. dus toen maar de krik tevoorschijn gehaald en werkte verder prima. heb ook nog enkele foto's hoe het was om naar beneden te rijden. god wat een ervaring 8)
Image
Image
leuk... een tegenligger :o
Image
Image

Zag nog een focus (helaas had ik pas een foto gemaakt toen het de 1e dag begon met sneeuwen) diens kleur verdacht veel op championship white leek!
Image

Dit maak je ook nooit meer mee:
Image
hij was nog nooit zo vies geweest! heb hem diezelfde dag dat we terug kwamen ook nog volledig in de wax gezet (en voordat we gingen had ik dat ook gedaan)

én óók nog tot slot van de vakantie, toen we nog een kilometer of 250 van ons huis adres afzaten, gooiden we de auto vol en plaspauze voor de laatste loodjes. nou zette ik de auto achter een rij geparkeerde auto's en liet hem met draaiende motor en lampen aan staan om zelf nog even naar de wc te gaan. kom ik terug heeft een van die auto's hem toch achteruit gezet tegen de itr! :-? mn moeder was er al uit en stond heftig te discussieren met die man. nou enfin het is afgehandeld en heb nu ook al bericht dat ik het vergoed kreeg, maar leuk was het niet.
hier een foto van de schade:
Image
JDMTEG

Re: gele itr!

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:
*edit: wat voor kleur velgen zitten er eigenlijk std op een gele, zoals op de foto degene die std ook onder een zwarte zitten :?:

Op mijn rode ITR zaten std ook antraciet kleur velgen. De verkoper zij me indertijd dat vanaf het jaar 2000 de rode en zwarte ITRs uitgerust waren met deze velgen alsook met een Momo stuurtje.

Hoop dat je wagen snel hersteld is.
Voodoo

Post by Voodoo »

Nice pics, perfecte scenery om je het zwarte uit te laten springen 8)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Gaan skieën of snowboarden?
mr. X

Post by mr. X »

snowboarden natuurlijk! 8)
doe het al een paar jaar en mag daar nu officieel les geven.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ik dacht het al. Of anders had je je skies moeten opplooien om ze in je koffer te steken.

Ben zelf een skieër.
mr. X

Post by mr. X »

oh maar wij huren daar altijd het materiaal. zou pas een eigen bord krijgen als ik uitgegroeid was. anders is dat natuurlijk gekkenwerk om ieder jaar een ander bord te gaan kopen omdat je eruit groeid!

big-foots zijn wat dat betreft wel ideaal meenemen 8)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

:shock: Ben jij dan nog niet uitgegroeid kleine jongen? :D :D

grapje
mr. X

Post by mr. X »

haha ja nou ik hoop zelf eigenlijk ook onderhand van wel want groot zijn heeft écht zo zn nadelen!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Nog een geluk dat je veel hoofdruimte hebt in een ITR. Ben zelf 1,92m en heb geen problemen in de mijne.
Trouwens, wist je dat de ITR speciaal zoveel hoofdruimte biedt omdat hij is ontworpen voor op het circuit zodat je met alle gemak een helm op kan zetten.
mr. X

Post by mr. X »

jah maar wij moeten dan niet proberen om nog eens een helm op te zetten :D zal het toch krap aan worden...

verder zeker geen klagen over de zitpositie bij de itr. ook al ben ik lang (+-1.95 volgens paspoort van paar maanden geleden)
kan het uren volhouden achter het stuur 8)
ben ook in 1 keer terug gereden van wintersport. was wel balen dat we niet konden doorrijden, hebben er uiteindelijk, met +- 45 minuten te zijn verloren op de rast-statte ivm de schade, 14 uur op gereden. ik was wel moe maar dat was puur omdat ik normaal rond 23.00 op bed lag die week en het toen al half 12 was en ik al 14 uur in dezelfde positie zat...
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ja, een mens moet iets voor zijn hobby over hebben.
mr. X

Post by mr. X »

rug klachten door een slechte zithouding :lol:
Locked