JDAM 666 meeting
JDAM 666 meeting
Volgend jaar 6 juni 2006 (vandaar de 666 meeting) gaan Joyce en ik trouwen en het leek ons een leuk idee om "iets" te doen met Type-R's. Nu kan de dag op zich best een probleem zijn (het is op een dinsdag, maar dan wel na pinxteren), maar aangezien we gaan trouwen in de ATR leek het me leuk om bij het gemeentehuis van Etten-Leur tegen 11:00u een soort van haag van diverse Honda Type-R's weg te zetten en/of bij de zaal (zal in de buurt van Veghel zijn) waar de feestelijkheden plaats gaan vinden (tegen een uur of 17:00-18:00). Ik kreeg dit idee toen ik pas geleden naar "mijn mooiste dag" keek en daar een haag van Impreza's zag staan waar het bruidspaar doorheen liep, dus exit Impreza's, enter Type-R. Eventueel kan daar iets tegenover staan, maar ik ben in eerste instantie benieuwd naar de animo hiervoor.
Voor kleur heb ik geen voorkeur, een Type-R is een Type-R, die haal je er zo tussenuit of 'ie nou grijs, zwart, rood of wit is. Desnoods een andere kleur. Als er nou velen komen, dan is het misschien wel leuk om de witte aan de ene kant en de "anders gekleurden" aan de ander kant te zetten, maar daar moet ik nog over nadenken. Het kan ook best zijn dat alle auto's aan 1 kant komen te staan of in een kring, het is maar net hoeveel er komen. In dat geval kun je beter soort bij soort zetten (ATR, CTR, ITR). En dan over de naam van de meeting: 060606 staat ook wel leuk, maar 666 is wel een stuk korter (sneller uit te spreken ook), of sommige mensen moeten aanstoot geven aan die combinatie.
-
-
Leuk dat er al interesse is, gaat het inderdaad een hele mooie dag worden zo. Wat de planning precies gaat worden weten we nog niet, maar naar alle waarschijnlijkheid is het 's-ochtends om een uur of 10:45 voor het gemeentehuis van Etten-Leur, en om 19:30 voor zaal de Hooghei in Berlicum, beide plaatsjes liggen in Noord-Brabant. Ik hou jullie nog op de hoogte.
----UPDEET----
De plannen zijn ietwat gewijzigd omdat het niet verstandig is om op het raadhuisplein in Etten-Leur voor langere tijd te parkeren, en als er mensen op de (vroege) morgen al naar Etten-Leur komen om voor een paar minuten een soort van Type-R erehaag te vormen om daarna weer te vertrekken vonden we een beetje zonde. Daarom dat de meeting 's avonds bij de hooghei in Berlicum wel doorgaat, maar deze begint vanaf 19:30.
Voor degenen die 's ochtends wel iets willen doen kregen Joyce en ik deze tip van Ivo. In optocht van ons huisadres naar de raadzaal en "onze" ATR rijdt daar achteraan. Bij het raadhuisplein (zo tegen 10:40) aangekomen is het de bedoeling dat de Type-R's in een halve cirkel voor het raadhuis gaat staan waarna onze ATR in het midden daarvan wordt geparkeerd. Na het maken van een paar foto's is het wel de bedoeling dat iedereen (behalve onze ATR dan) weer vertrekt.
We houden jullie op de hoogte.
De plannen zijn ietwat gewijzigd omdat het niet verstandig is om op het raadhuisplein in Etten-Leur voor langere tijd te parkeren, en als er mensen op de (vroege) morgen al naar Etten-Leur komen om voor een paar minuten een soort van Type-R erehaag te vormen om daarna weer te vertrekken vonden we een beetje zonde. Daarom dat de meeting 's avonds bij de hooghei in Berlicum wel doorgaat, maar deze begint vanaf 19:30.
Voor degenen die 's ochtends wel iets willen doen kregen Joyce en ik deze tip van Ivo. In optocht van ons huisadres naar de raadzaal en "onze" ATR rijdt daar achteraan. Bij het raadhuisplein (zo tegen 10:40) aangekomen is het de bedoeling dat de Type-R's in een halve cirkel voor het raadhuis gaat staan waarna onze ATR in het midden daarvan wordt geparkeerd. Na het maken van een paar foto's is het wel de bedoeling dat iedereen (behalve onze ATR dan) weer vertrekt.
We houden jullie op de hoogte.
-