weer een itr erbij
weer een itr erbij
Dan toch maar eens voorstellen.
ik ben Frank en 38 jaar. Ik de auto nu iets meer dan 3 jaar, en heb deze bij Van Nieuwkerk in Hilversum gekocht en ben de tweede eigenaar.
De auto is op het luchtfilter ( K&N vervangfilter ) en een Autometer dashboardrand met 2 metertjes na origineel.
bj. is 99 en hij heeft 108.000 km oppe klok.
Het heeft helaas lang geduurd voordat ik me heb aangemeld , maar door mijn werk als chauffeur +/- 04.00 uur beginnen tot meestal 's avonds, kwam daar door tijd gebrek weinig van, maar nu ik 03 april bij een andere werkgever begin krijg ik een hoop vrije tijd erbij.
Verder heb ik nog een Honda Shadow vt1100 van bj.91, maar daar rij ik alleen mee als het mooi weer is en lekker warm.
De itr is voor dagelijks gebruik.
Foto's komen nog maar zijn even spannend als alle anderen foto's van originele itr's.
ik ben Frank en 38 jaar. Ik de auto nu iets meer dan 3 jaar, en heb deze bij Van Nieuwkerk in Hilversum gekocht en ben de tweede eigenaar.
De auto is op het luchtfilter ( K&N vervangfilter ) en een Autometer dashboardrand met 2 metertjes na origineel.
bj. is 99 en hij heeft 108.000 km oppe klok.
Het heeft helaas lang geduurd voordat ik me heb aangemeld , maar door mijn werk als chauffeur +/- 04.00 uur beginnen tot meestal 's avonds, kwam daar door tijd gebrek weinig van, maar nu ik 03 april bij een andere werkgever begin krijg ik een hoop vrije tijd erbij.
Verder heb ik nog een Honda Shadow vt1100 van bj.91, maar daar rij ik alleen mee als het mooi weer is en lekker warm.
De itr is voor dagelijks gebruik.
Foto's komen nog maar zijn even spannend als alle anderen foto's van originele itr's.
-
Een auto is ook om mee te rijden. Ik heb ook een NSU 1200TT helemaal uit elkaar gehad en opgeknapt en deze was ook bedoeld om er dagelijks mee te gaan rijden. Helaas was de originele moter van de auto niet betrouwbaar. Ik heb met deze moter drie keer een moterplof gehad, 1keer een vreter en twee keer een gat in de zuiger. Omdat ik de werkzaamheden aan de moter niet zelf kon moest dit iedere keer uitbesteedt worden. Toen ik er ook nog een ongeval mee kreeg heb ik hem met pijn in m'n hart weg gedaan. Na de NSU heb ik toen de itr gekocht. Foto's wil ik wel plaatsen maar heb gekeken hoe dat moet maar snap er geen donder van, want waar zet ik die foto's eerst online en wat is url???
Verder ben ik in Oktober 05 met m'n viendin naar de F1 in Sjang Hai geweest ,waar we in een park een hele grote tent van Honda zagen. Dit was meer een expo hal waar de oude auto van Jensen Button in onder delen aan koorjes was opgehangen. Dit kunstwerk was bedacht door een Eindhovense kunstenaar en was daar voor de eerste keer te zien.
Dit zijn ongeveer 60-70 foto's dus ik moet even kijken wat ik daar mee moet ......... als jullie daar tenminste intresse in hebbben ???
Verder ben ik in Oktober 05 met m'n viendin naar de F1 in Sjang Hai geweest ,waar we in een park een hele grote tent van Honda zagen. Dit was meer een expo hal waar de oude auto van Jensen Button in onder delen aan koorjes was opgehangen. Dit kunstwerk was bedacht door een Eindhovense kunstenaar en was daar voor de eerste keer te zien.
Dit zijn ongeveer 60-70 foto's dus ik moet even kijken wat ik daar mee moet ......... als jullie daar tenminste intresse in hebbben ???
dit zijn 2 gratis site's waar je je foto's op kunt up-loaden. vooral picturetrail werkt makkelijk. je krijgt daar gelijk de link die je enkel nog maar hier hoeft te plaatsen (plakken en copieëren)
www.imageshack.com
www.picturetrail.com
oh en verder natuurlijk welkom!
www.imageshack.com
www.picturetrail.com
oh en verder natuurlijk welkom!
De foto's die ik beloofd had van de F1 in Shanghai 05 heb ik nu dan eindelijk online staan. Ze staan op www.nemesnet.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=8405
Ik hoop dat ik het zo goed doe en dat de link zo z'n werk doet.
Ik hoop dat ik het zo goed doe en dat de link zo z'n werk doet.