heyy mensen..
ik ben stefan Snellenburg 20 jaartjes oud woon in maastricht en ben de eigenaar van "vtecpower"
een civic coupe van 1994 hierzo een paar foto's ervan:
http://www.mijnalbum.nl/Album=AK74Y3K4
kheb mijn wagen nu te koop staan..ben helemaal verliefd geworden op de integra type r en dat wordt dus ook me volgende wagen..hoop dat ie snel verkocht wordt zodat ik me snel een integra type r kan halen vandaar ook dat ik me ma op het type r forum maar eens aanmeld he haha greets Stefan
Uiteraard welkom op dit forum, ook namens mij! Suc6 met zoeken naar een geschikte wagen.
Heb je auto al te koop zien staan op Automaxx. Ga je de eventuele ITR ook helemaal zo verder verbouwen? Of heb je daar andere plannen mee...
nee dat totaal uitbouwen heb ik helemaal gehad..ik hou hem lekker strak..orrigineel vindt ik een itr al best mooi..wat verlagen en andere velgen vindt ik genoeg..en dan de performance he. :twisted:
zo compleet uitgebouwd is ook best wel leuk om rond te rijden maarjah de politie heeft ook erg veel aandacht voor je..tenminste voor mij gelt dat dan :evil:
helaas voor mij heb ik me wagen niet op tijd verkocht gekregen,want een maat van me verkocht zijn mooie zwarte itr..helaas voor mij is roblom daar nu de nieuwe trotse eigenaar van haha..
maarjah zowiezo gaat mijn keus uit na een witte itr..
duidelijk te zien dat het de luchtfilter is :wink:
leuke civic, ook niet mijn styl dat uitbouwen enzo maar zit toch een mooie auto onder verscholen succes met zoektocht naar de itr.. zijn toch erg gewild
en denk dat áls je voor het ram-air principe wil gaan, je toch echt een zo recht mogelijke benadering van de gasklep wil hebben, dus niet nog een knik waardoor de filter in het midden van de auto komt te hangen, maar gewoon een gat in de bumper met een scoop erachter...
Op F1 auto's en motoren zitten ze ook. Niet voor niets lijkt me.
In elke motor rijtesten van hypersport motoren worden "het nut/bewijs" vaak aan de kaak gesteld maar toch zit er bij elke nieuwe hypersport motor een steeds grotere Ram-air opening (incl Honda):
máár.. het zit zo. ram-air heeft nut bij een bepaald toerental/engine speed/car speed. boven en onder deze bepaalde snelheid heeft het minder nut/minder vermogenswinst dan een 'gewone' cai
bij f1 auto's is het dus ook zo dat als de lucht dreigt zich te gaan 'ophopen' bij de luchtinlaat (wat er weer voor zorgt dat de lucht liever over of onder de scoop doorgaat dan toch er geforceerd doorheen) dan schiet weer een andere klep open die de lucht 'afblaast'. zodat dit nooit kan gebeuren.
ik geloof ook wel in de werking van ram-air, maar niet zoals de meesten het doen met enkel een scoop die lucht 'hapt'.
kan het niet zo goed uitleggen maar kan wel quoten uit het honda boek wat zij er precies van zeggen.