vtecpower stelt zich voor..

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Guest

vtecpower stelt zich voor..

Post by Guest »

heyy mensen..
ik ben stefan Snellenburg 20 jaartjes oud woon in maastricht en ben de eigenaar van "vtecpower"
een civic coupe van 1994 hierzo een paar foto's ervan:
http://www.mijnalbum.nl/Album=AK74Y3K4

kheb mijn wagen nu te koop staan..ben helemaal verliefd geworden op de integra type r en dat wordt dus ook me volgende wagen..hoop dat ie snel verkocht wordt zodat ik me snel een integra type r kan halen :D :D
vandaar ook dat ik me ma op het type r forum maar eens aanmeld he haha :D
greets Stefan
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Welkom Stefan,

En suc6 met de verkoop en de zoektocht naar een ITR
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

Welkom. Gave civic.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum, ook namens mij! Suc6 met zoeken naar een geschikte wagen.
Heb je auto al te koop zien staan op Automaxx. Ga je de eventuele ITR ook helemaal zo verder verbouwen? Of heb je daar andere plannen mee...
Guest

Post by Guest »

nee dat totaal uitbouwen heb ik helemaal gehad..ik hou hem lekker strak..orrigineel vindt ik een itr al best mooi..wat verlagen en andere velgen vindt ik genoeg..en dan de performance he. :twisted:
zo compleet uitgebouwd is ook best wel leuk om rond te rijden maarjah de politie heeft ook erg veel aandacht voor je..tenminste voor mij gelt dat dan :evil:
helaas voor mij heb ik me wagen niet op tijd verkocht gekregen,want een maat van me verkocht zijn mooie zwarte itr..helaas voor mij is roblom daar nu de nieuwe trotse eigenaar van haha..
maarjah zowiezo gaat mijn keus uit na een witte itr..
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Er wordt af en toe wel eentje aangeboden, dus geduld is een schone zaak.

En dacht jij dat je met een ITR niet de aandacht trekt van eventueel politie? Ik weet het zo nog niet, maar denk het wel!! :razz:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Welkom, met nog even geduld kun je mijne kopen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

VTECCIE wrote:Welkom, met nog even geduld kun je mijne kopen.


Zo, jij hebt haast...ik denk er meer mensen op jouw auto zitten te azen :twisted:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik heb geen haast maar de onderdelen gaan hard dus dan kan de auto erna ook.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Sooh! Da's bijna geen Civic meer maar een totaal andere wagen. Welkom op dit forum en suc6 met de zoektocht naar een mooie ITR.
suby555
Posts: 113
Joined: Sun Mar 26, 2006 2:23 pm

Post by suby555 »

Knappe Civic!

Niet echt mijn stijl,maar toch respect voor het werk dat erin zit!

Welkom!!!
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Welkom op het forum!

Succes met het zoeken naar een ITR, even op VTECCIE wachten is zeker de moeite waard. Maar dat word zeker knokken !!

Je Civic ziet er cool uit 8) zie ik daar een intercooler in de bumper?

Grz
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Welkom.

zie ik daar een intercooler in de bumper?


Denk dat dat zijn luchtfilter is.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

http://www.mijnalbum.nl/Foto=QK8ELS8D

duidelijk te zien dat het de luchtfilter is :wink:

leuke civic, ook niet mijn styl dat uitbouwen enzo maar zit toch een mooie auto onder verscholen :D succes met zoektocht naar de itr.. zijn toch erg gewild
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

slydawg wrote:Welkom.

zie ik daar een intercooler in de bumper?


Denk dat dat zijn luchtfilter is.


Op deze foto is het wat beter te zien inderdaad.

Dit is wel de eerste keer dat ik zo'n luchtfilter zie, iemand ervaring mee?

Grz
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

ik heb ze al vaak zien hangen. meende dat ze bij tcc hingen, showoff, dbm. denk niet dat ze heel erg goed zijn, maar kan me natuurlijk vergissen!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

De luchtfilterbuis word zo toch wel heel lang, maar bij hogere snelheid (120,140) zou de inlaat als een soort van ram-air airbox kunnen gaan werken.

Regen lijkt me een ander verhaal...
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

nee zit een plexiglas 'scherm' voor

Image

en denk dat áls je voor het ram-air principe wil gaan, je toch echt een zo recht mogelijke benadering van de gasklep wil hebben, dus niet nog een knik waardoor de filter in het midden van de auto komt te hangen, maar gewoon een gat in de bumper met een scoop erachter...

ben trouwens wel benieuwd hoe het nou zit met ram-air.. volgens het honda boek is het een dikke néé maar dbm bijv. zweert er weer bij :?:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

mr. X wrote:
ben trouwens wel benieuwd hoe het nou zit met ram-air.. volgens het honda boek is het een dikke néé maar dbm bijv. zweert er weer bij :?:


Op F1 auto's en motoren zitten ze ook. Niet voor niets lijkt me.
In elke motor rijtesten van hypersport motoren worden "het nut/bewijs" vaak aan de kaak gesteld maar toch zit er bij elke nieuwe hypersport motor een steeds grotere Ram-air opening (incl Honda):

Image
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

máár.. het zit zo. ram-air heeft nut bij een bepaald toerental/engine speed/car speed. boven en onder deze bepaalde snelheid heeft het minder nut/minder vermogenswinst dan een 'gewone' cai

bij f1 auto's is het dus ook zo dat als de lucht dreigt zich te gaan 'ophopen' bij de luchtinlaat (wat er weer voor zorgt dat de lucht liever over of onder de scoop doorgaat dan toch er geforceerd doorheen) dan schiet weer een andere klep open die de lucht 'afblaast'. zodat dit nooit kan gebeuren.
ik geloof ook wel in de werking van ram-air, maar niet zoals de meesten het doen met enkel een scoop die lucht 'hapt'.

kan het niet zo goed uitleggen maar kan wel quoten uit het honda boek wat zij er precies van zeggen.
Locked