Meeting UK aftermath
Dat was alleen op de terugweg rond London, om tijd goed te maken naar de trein toe. Zeker als er 30 auto lengtes op de eerste, 20 op de tweede, en 2 op de derde baan vrij zijn, ga ik niet in de processie aansluiten op de vierde baan waar een stuk of 20 auto's op 2 autolengtes van elkaar af rijden.JAMES-san wrote:Aiyoku wrote:accordR wrote:Ziet er idd mooi uit.
Toch eens een keer links rijden gaan proberen :lol:
Inhalen is er ook interessant :wink:
Zeker zoals onze "pack"-leader dat deed over van he-le-maal links naar uiterst rechts......... met z'n M6 station.................hahahaha
Ik haalde naar goed nederlands gebruik gewoon links in :lol:
:wink:
De heenrit was toch netjes of niet? :wink:
Alleen tot aan de tunnel, daarna reed ik, en dat was ook prima al zeg ik het zelf! :lol:VTECRob wrote:IvoG wrote:De heenrit was toch netjes of niet? :wink:
Reed Britt niet op de heenweg? :lol:
Ik word alleen helemaal gek als mensen in de 2e, 3e, of 4e baan gaan rijden terwijl er zeeën van ruimte op een van de eerdere banen vrij zijn, en ik een beetje haast heb. :evil:
Ik heb wel een foto van jullie tweeen, ik ben nog bezig alles te uploaden. Ik denk dat het wel vanavond bereikbaar is voor bezichtiging.
http://gallery94415.fotopic.net/c904283.html
pass: atr
http://gallery94415.fotopic.net/c904283.html
pass: atr
Ja ja, Was een uiterst gezellig weekend.
Goed georganiseert Ivo en ook iedereen die mee was, jullie ook bedankt voor de gezelligheid.
Staan hele leuke foto's tussen.
Is een hele speciale techniek die ik toepas, zoals je ziet is me rechter hiel niet op de grond, zo kan je een goede zwaai maken.
@Ivo, Je hebt me door
ops:
Ik heb de eerste prijs gewonnen voor best gepresenteerde auto terwijl ik de auto alleen had gewassen en half had afgedroogd, was dus verrast toen ik te horen kreeg dat ik gewonnen had, vooral ook omdat ik niet eens wist dat er werd gejureerd.
Goed georganiseert Ivo en ook iedereen die mee was, jullie ook bedankt voor de gezelligheid.
Staan hele leuke foto's tussen.
Aiyoku wrote:Wax-in and wax-out, karate kidd!
Is een hele speciale techniek die ik toepas, zoals je ziet is me rechter hiel niet op de grond, zo kan je een goede zwaai maken.

@Ivo, Je hebt me door

Ik heb de eerste prijs gewonnen voor best gepresenteerde auto terwijl ik de auto alleen had gewassen en half had afgedroogd, was dus verrast toen ik te horen kreeg dat ik gewonnen had, vooral ook omdat ik niet eens wist dat er werd gejureerd.
slydawg wrote:
@Ivo, Je hebt me doorops:
Miquel,
Je hebt het verdient! The Master 8)
Niet dus!VTECRob wrote:IvoG wrote:Ik heb de hele thread maar in het leden gedeelte gegooid, hoeven we ons geen zorgen te maken over wie er meeleest! :wink:
Ja, daar is goed over nagedacht...
Nu kunnen bijvoorbeeld Eef, Gerard, Monique en Marion niets meer bekijken....

Ik zet het maar weer open, mijn excuses.
Hi Nice to meet you guys!
Cool picture
Is Ronald from www.b-factory.com or the guys with the white ek9!(green Wheels)
I am glad you got back ok!
I didn't catch the guy with the NSX name however he make me want a NSX!!
Accord type r looks cool. Have you guys got any big meet coming up soon?
If so i was think about driving over!
James San thank for the cool model but next time i want more discount!!
:twisted:
Cool picture
Is Ronald from www.b-factory.com or the guys with the white ek9!(green Wheels)
I am glad you got back ok!
I didn't catch the guy with the NSX name however he make me want a NSX!!
Accord type r looks cool. Have you guys got any big meet coming up soon?
If so i was think about driving over!
James San thank for the cool model but next time i want more discount!!
:twisted:
Hey Ronald!
Nice CTR's you've got! And ofcourse your Jordan :lol:
It was a very nice ride back to London.
(we were driving the NSX
, you can check out the build up here )
Nice CTR's you've got! And ofcourse your Jordan :lol:
It was a very nice ride back to London.
(we were driving the NSX