Voodoo wrote:Allen, de controles langs de wegen in the UK is vergeleken met NL veel extremer. De maximale snelheid in the UK is geloof ik 120 km/h oftwel 70 miles/h. Boetes zijn daar ook vele malen hoger dan bij ons, dus mensen wees attent en hou aan de regels die gelden op de Engelse wegen.
En voornamelijk: keep it safe!
@Ivo, ben je nog van plan om een lijst met telefoonnummers van de mensen te verspreiden? En is het niet slim om een teamleader aan te stellen die de weg kent of een routenavigatie heeft aan boord?
Wij gaan zowiezo netjes rijden en geen snelheidsovertredingen uitlokken. Ik heb de route vaker gereden, ben jullie gastheer en organisator van dit tripje, en ben dus automatisch teamleider. Als we inderdaad met 8 auto's op stap gaan, dan wijzen we nog iemand aan, zodat de 2 groepen indien strikt noodzakelijk van elkaar gescheiden kunnen raken zonder problemen. Dit is niet de insteek echter, we zouden gewoon netjes in collonne moeten kunnen rijden met z'n achten.
Iedereen die meegaat krijgt binnen nu en vrijdag een PB of SMS met mijn nummer. Iedere auto die meegaat krijgt die ochtend een pakketje van mij met telefoonummers, routebeschrijving, etc.
Indien je ze nog niet hebt: haal
koplampstickers voor links rijden
Ze hoeven er niet meteen op, maar zijn op zaterdag en zondag avond misschien nodig. Laat ze in de verpakking zitten, mochten we in het donker moeten rijden, zetten we ze alsnog op de koplampen.