Evenementen
Wat is eigenlijk het nut dat de politie zo zit te z**ken over "scherpe" randen aan een spoiler? Om de verkeersslachtoffers terug te dringen? Kunnen ze beter eens een keer op het asociale gedrag van fietsers en voetgangers letten want daar valt meer resultaat te halen. En een bekend amerikaans gezegde luidt "Loud pipes save Lives", dus de politie zou blij moeten zijn met een auto die (iets) meer geweld produceert.
AccordTypeaRd wrote:Wat is eigenlijk het nut dat de politie zo zit te z**ken over "scherpe" randen aan een spoiler? Om de verkeersslachtoffers terug te dringen? Kunnen ze beter eens een keer op het asociale gedrag van fietsers en voetgangers letten want daar valt meer resultaat te halen. En een bekend amerikaans gezegde luidt "Loud pipes save Lives", dus de politie zou blij moeten zijn met een auto die (iets) meer geweld produceert.
ik weet er alles van! ik heb zelf ook al een aantal keer gehad dat ik in een andere auto reed die minder geluid maakte en dat ze me niet hoorden aankomen en er bijna een fietser op de motorkap zat. met de itr zal ik daar niet zo snel last van hebben!
maar het is idd ook te erg voor woorden hoe erg ze zeiken. er was volgens mij op dit forum al een keer een topic geweest over auto's die standaard heel erg uitstekende delen hadden, die wél zouden mogen. maar de optionele tupperware spoilers op 'getunede' auto's niet.
@ voodoo... tsjaa

Ik denk dat het ook komt door acties zoals afgelopen zondag...
De politie maakt gewoon jacht op jonge jongens met leuke auto's. Als er een Porsche of Ferrari met een sportuitlaat langs rijdt vinden ze het gewoon prachtig en doen er niks aan. Maar kom je met een CRX langs met een sportuitlaat, dan halen ze je meteen van de weg.
Ik ben laatst weer aangehouden omdat ze vonden dat ik teveel geluid produceerde, en mijn civic maakt echt niet heel erg veel herrie! Gelukkig kon ik gewoon weer verder rijden en kreeg ik geen boete.
Maar vaak is het gewoon kinderachtig gedrag van de politie. Ik begrijp het wel als ze iemand van de weg halen die constant loopt te blazen en veel herrie maakt, maar dat is niet altijd het geval.
Ik heb nog talloze voorbeelden...
De politie maakt gewoon jacht op jonge jongens met leuke auto's. Als er een Porsche of Ferrari met een sportuitlaat langs rijdt vinden ze het gewoon prachtig en doen er niks aan. Maar kom je met een CRX langs met een sportuitlaat, dan halen ze je meteen van de weg.
Ik ben laatst weer aangehouden omdat ze vonden dat ik teveel geluid produceerde, en mijn civic maakt echt niet heel erg veel herrie! Gelukkig kon ik gewoon weer verder rijden en kreeg ik geen boete.
Maar vaak is het gewoon kinderachtig gedrag van de politie. Ik begrijp het wel als ze iemand van de weg halen die constant loopt te blazen en veel herrie maakt, maar dat is niet altijd het geval.
Ik heb nog talloze voorbeelden...