bougie's

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
ITR1689

Post by ITR1689 »

Ze zijn allebei goed voor de ITR. Je mag zelf kiezen welke....kwestie van smaak of de aandelen die je bezit (Denso of NGK).
wilco

Post by wilco »

Bedankt!
wilco

Post by wilco »

Vandaag wou ik bougies ophalen bij een goede automaterialenzaak , alleen konden ze de NGK IFR7G-11K vinden , ook Brezan opgebeld en die kon ook alleen maar de NGK IFR7G-11K vinden .

Toen gevraagd waar de K achter de 11 voor stond was volgens de leverancier dat deze bougies dan voor bepaalde speciale auto's waren.

Heb ik nu de goede bougies besteldt of zit er geen verschil tussen de NGK IFR7G-11K of de NGK IFR7G-11???

Want a.s Woensdag plaats ik deze bougies maar als het niet de goede zijn koop ik ze ook niet want ze zijn ongeveer €23 p. stuk.
wilco

Post by wilco »

Net zelf even wat rondgebeld en er werd voor mij navraag gedaan en de importeur komt nu met het antwoord , de NGK IFR7G-11K zijn speciaal ontwikkeld voor de Integra Type R , dus zeker weten dat dit wel de goede is.
ITR1689

Post by ITR1689 »

wilco wrote:Net zelf even wat rondgebeld en er werd voor mij navraag gedaan en de importeur komt nu met het antwoord , de NGK IFR7G-11K zijn speciaal ontwikkeld voor de Integra Type R , dus zeker weten dat dit wel de goede is.

De Civic Type R bedoelen ze, neem ik aan. Daar zitten ze standaard af fabriek in....
slydawg

Post by slydawg »

Weet iemand het verschil tussen de IFR7G-11K en de IFR7G-11KS?
vtecmoon

Post by vtecmoon »

slydawg wrote:Weet iemand het verschil tussen de IFR7G-11K en de IFR7G-11KS?

Ja, er zit een S achter de "IFR7G-11K". :lol:
Sorry, maar moest er even uit..
Zoals je wellicht weet ben ik helemaal niet zo technisch, dus ben de laatste aan wie je het moet vragen...
mr. X

Post by mr. X »

Ik had gelezen dat iemand hier op het forum zei dat de KS de 'ge-update' versie was van de K.
slydawg

Post by slydawg »

vtecmoon wrote:
slydawg wrote:Weet iemand het verschil tussen de IFR7G-11K en de IFR7G-11KS?

Ja, er zit een S achter de "IFR7G-11K". :lol:
Sorry, maar moest er even uit..
Zoals je wellicht weet ben ik helemaal niet zo technisch, dus ben de laatste aan wie je het moet vragen...

Jaja, lach maar :wink:
Jouw bougies moeten ook nog gebeuren, wat ga je zetten?
Bij mij zitten er nu Denso's in maar kan die nergens krijgen binnen een dag in mijn omgeving.
Een leverancier vertelde me nog dat de NGK's niet meer levrebaar waren, uit productie :roll:
Honda dealer gebeld, deze kan ze pas volgende week in huis hebben, de NGK's. Die worden er tegenwoordig door Honda NL. als vervanger aangegeven voor de CTR.
Net Brezan gebeld voor de NGK's, niet op voorraad maar morgen ochtend om 8:30 heeft ie ze liggen. Zo wil ik het graag horen, dus Brezan it is.

Maar wat is het 'technisch' verschil dan?
Locked