even een vraagje

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
pikske

even een vraagje

Post by pikske »

Als ik s`ochtens aan rij in mij auto dan krijg ik hem moeilijk terug in zijn 2de versnelling. zou het kunnen dat er verkeerde versnellingsbak olie in zit. Heeft er misschien iemand van jullie ook last van. gr Niels
chris

Post by chris »

als het alleen 's ochtends is ...koude start... dan is er volgens mij niet zoveel aan de hand toch? Gewoon de olie die nog moet opwarmen, lijkt me... dan loopt ie niet super soepel..
Wodka

Post by Wodka »

Heb hetzelfde probleem. Heb begrepen dat alleen de eerste versies hier last van hebben. Weet helaas geen oplossing
slydawg

Post by slydawg »

Probleem hebben meerdere ctr's, als het zich na het warm rijden nog voor doet moet je langs de dealer, die kunnen het oplossen.
Hoop alleen dat je auto nog onder garantie valt anders zal het wat kosten.
MikeEp3

Post by MikeEp3 »

Aha dat probleem heb ik ook maar na een paar minuutjes is dat over gelukkig.
pikske

Post by pikske »

Bij mij moet hij echt warm zijn wil hij goed terug in zijn 2de versnelling gaan. Maar als er meer zijn die dat probleem hebben dan zal het wel goed zijn. Maar ik heb niet de eerste versie, ik heb het faselift model met knipperlichten in de spiegels. gr niels
slydawg

Post by slydawg »

Hoezo, dan zal het goed zijn? Als hij niet goed schakelt als de auto op bedrijfstemp is, dan is het niet goed. Gewoon aangeven bij de dealer nu je nog garantie hebt.
pikske

Post by pikske »

oke dan ga ik even naar de dealer om te vragen of het goed is. gr niels
Locked