in beslag name.
-
in beslag name.
Ik heb dit bericht even gekopieerd van een ander forum, omdat dit soort dingen nu wel erg vaak voor gaan komen.
Deze jongeman heeft een impreza.
---------------------------------------------------------------------------------
Ja ja vandaag is het dan toch gebeurt, mijn sub is in BESLAG genomen door de politie!!!!!!!
Wegens vermoeding van een te hoog decibel gehalte is de auto in beslag genomen.
Sub moet nou door de technische recherse onderzocht worden en dan mag ik hem weer ophalen.
Kan meerdere dagen duren maar ben bang dat ik hem deze week niet meer terug krijg
Iemand hier ook ervaring mee??
Deze jongeman heeft een impreza.
---------------------------------------------------------------------------------
Ja ja vandaag is het dan toch gebeurt, mijn sub is in BESLAG genomen door de politie!!!!!!!
Wegens vermoeding van een te hoog decibel gehalte is de auto in beslag genomen.
Sub moet nou door de technische recherse onderzocht worden en dan mag ik hem weer ophalen.
Kan meerdere dagen duren maar ben bang dat ik hem deze week niet meer terug krijg
Iemand hier ook ervaring mee??
- Gaskleppie
Ik zat op het randje van iets als dit. Ik ben blij dat ze hem toen niet meegenomen hebben als ik dit zo lees.
Ze hebben dan ook alle tijd om te checken of je een kat eronder hebt zitten. Geen kat betekend een millieu dillict plus belasting ontduiking. Weet je wat het kost als je de belasting in hun ogen een poot uitdraaid? Meer dan welke andere decibel boete dan ook!
Hou ons op de hoogte!
Ze hebben dan ook alle tijd om te checken of je een kat eronder hebt zitten. Geen kat betekend een millieu dillict plus belasting ontduiking. Weet je wat het kost als je de belasting in hun ogen een poot uitdraaid? Meer dan welke andere decibel boete dan ook!
Hou ons op de hoogte!
Bij een turbo blok halen ze vaak de cat in de downpipe weg. Scheelt veel vermogen omdat dit vaak een knelpunt is. (wordt vaak een dikkere buis voor in d eplaats gezet.)
Als deze meneer van de weg is getrokken heeft ie vast geen enkele cat meer gok ik.
Als deze meneer van de weg is getrokken heeft ie vast geen enkele cat meer gok ik.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
-
Ik kreeg een aantekening bij m'n kentekenbewijs en moest naar de TUV keuring. Als ie werd goedgekeurd werd de aantekening weggehaald en kon ik weer verder rijden.
Ik had gelukkig de gelegenheid om m'n std uitlaat eronder te schroeven en kwam met gemak door de keuring. Wel mocht ik die keuring betalen: 60,- + een boete voor geluidsoverlast: 90,-
Ik had gelukkig de gelegenheid om m'n std uitlaat eronder te schroeven en kwam met gemak door de keuring. Wel mocht ik die keuring betalen: 60,- + een boete voor geluidsoverlast: 90,-
-