accord type R met 240 PK?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Post by accordR alias AccordS »

Ik weet wel dat er in Nederland een ATR rijd die flink gekieteld is.
Maar waar weet ik zo niet.

Stoede weet jij dat ook niet? Volgens mij kwam die ergens uit het noorden vandaan.
Jelte,89
Posts: 201
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:38 am

Post by Jelte,89 »

Ik heb ook even gezocht op mijn grote vriend google maar (uiteraard) niks gevonden. Een winst van 38 pk is wel mogelijk maar dat zo bijna alleen kunnen door een turbo en als ik me niet vergis zijn er geen of nauwlijks NA tune onderdelen te krijgen voor een ATR danwel een turbo.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ho ho ho, 240-212=28 :idea:
Met de K&N CAI had ik al 19 pk te pakken.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Plus nog het uitlaatsysteem volledig herzien en je zou wel eens in de buurt KUNNEN komen van de beloofde 240. Maar eerst zien, en dan geloven.
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

Hoi IvoG, zou je wat meer kunnen vertellen over die winst van 19pk (????!!!) door een K&N CAI? HWat heb je nog meer gedaan om dat vermogen erbij te krigen...computer aangepast o.i.d.

19pk erbij dmv een CAI is ENORM VEEL...en wekt direct mijn interesse.

groeten.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

CWATR wrote:Hoi IvoG, zou je wat meer kunnen vertellen over die winst van 19pk (????!!!) door een K&N CAI? HWat heb je nog meer gedaan om dat vermogen erbij te krigen...computer aangepast o.i.d.

19pk erbij dmv een CAI is ENORM VEEL...en wekt direct mijn interesse.

groeten.

Zie http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 3349#13349

In het verleden op andere auto's behaalde resultaten bieden geen garantie voor het heden of uw auto :idea:
stoede
Posts: 146
Joined: Sun Jun 08, 2003 4:13 pm

Post by stoede »

ivo gewoon vraagje

heb je eerst een run gedaan origineel en daarna met de cai op dezelfde dag?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Nee, het lukte niet meer om die dag nog alles weer uit te bouwen en weer in te bouwen. De kit is bij K&N zelf ingebouwd en zij hebben metingen gedaan aan de wielen, voor en na inbouw. De resultaten mocht ik echter niet online publiceren.

Ik ben daarna van Eindhoven naar Wateringen gesjeesd om de runs te doen bij Rica, maar door uitloop van de tuning van een auto die daar bij hun op de bank stond was er pas laat tijd om mijn run te doen.

Het enige vergelijk wat ik heb is van de auto in standaard trim op dezelfde bank in 2003. Verder is er niets aan het motormanagement of uitlaat veranderd.
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

:shock:

IvoG, bedankt voor de link. Maar er staat in dat draadje niet precies vermeld WAT er nou precies is ingebouwd! Wat 't is: dat komt d'r bij mij ook in!! :wink:
frank40
Posts: 6
Joined: Mon Feb 20, 2006 4:44 pm

Post by frank40 »

Klopt de auto waarover ik praat komt ook uit het noorden ik laat wel meer weten op deze site als ik de juiste info heb en die krijg ik pas als ik thuis ben van mijn werk en da's over 10 dagen.
duzzzzzzzzz dat is ff afwachten he.
groet frank40


accordr wrote:Ik weet wel dat er in Nederland een ATR rijd die flink gekieteld is.
Maar waar weet ik zo niet.

Stoede weet jij dat ook niet? Volgens mij kwam die ergens uit het noorden vandaan.
misschien toekomstig eigenaar van een accord type R met 240 HP
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

CWATR wrote:Hoi IvoG, zou je wat meer kunnen vertellen over die winst van 19pk (????!!!) door een K&N CAI? HWat heb je nog meer gedaan om dat vermogen erbij te krigen...computer aangepast o.i.d.

19pk erbij dmv een CAI is ENORM VEEL...en wekt direct mijn interesse.

groeten.


Staat ook op mijn thing's to do list :twisted:

Have a look: www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-1500TP


Grz.
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Aiyoku wrote:
CWATR wrote:Hoi IvoG, zou je wat meer kunnen vertellen over die winst van 19pk (????!!!) door een K&N CAI? HWat heb je nog meer gedaan om dat vermogen erbij te krigen...computer aangepast o.i.d.

19pk erbij dmv een CAI is ENORM VEEL...en wekt direct mijn interesse.

groeten.


Staat ook op mijn thing's to do list :twisted:

Have a look: www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-1500TP


Grz.


Waarom zijn die dingen niet gewoon matzwart...

Net zoals Iceman. Simpel zwart, maar wel effectief....
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

BugsM wrote:
Aiyoku wrote:
CWATR wrote:Hoi IvoG, zou je wat meer kunnen vertellen over die winst van 19pk (????!!!) door een K&N CAI? HWat heb je nog meer gedaan om dat vermogen erbij te krigen...computer aangepast o.i.d.

19pk erbij dmv een CAI is ENORM VEEL...en wekt direct mijn interesse.

groeten.


Staat ook op mijn thing's to do list :twisted:

Have a look: www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-1500TP


Grz.


Waarom zijn die dingen niet gewoon matzwart...

Net zoals Iceman. Simpel zwart, maar wel effectief....



Hij is er ook in het rood :razz:
Post Reply