ITR 702

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
S2KJan
Posts: 184
Joined: Sat Feb 19, 2005 3:55 pm

ITR 702

Post by S2KJan »

Heeft iemand deze integra mischien?
Ik zag hem niet in de overzichtslijst op de site.
Hij is volgens de rdw op 7 mei 2005 van eigenaar gewisseld.

Ik heb hier nog een autoweek uit augustus 2004 liggen waar die auto instaat omdat de eigenaar eigenlijk een S2000 wil kopen.

Als de nieuwe eigenaar dat wil kan ik hem scannen.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
HondaFan
Posts: 77
Joined: Mon Jan 23, 2006 9:28 pm

Post by HondaFan »

hey!! 702 is inmiddels van mij :D
khad die autoweek toen ook gelezen!! maar wist dus niet dat het deze integra was.
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

autoweek uit augustus 2004


Was er een speciale reden waarom hij erin stond?
S2KJan
Posts: 184
Joined: Sat Feb 19, 2005 3:55 pm

Post by S2KJan »

Eigenaar was aan het rondshoppen voor een RX-8/350Z danwel een S2000.

Scans staan nog op mijn pc indien gewenst.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Altijd leuk om te lezen 8)
HondaFan
Posts: 77
Joined: Mon Jan 23, 2006 9:28 pm

Post by HondaFan »

ja wil wel weer ff teruglezen :-)
S2KJan
Posts: 184
Joined: Sat Feb 19, 2005 3:55 pm

Post by S2KJan »

Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

ik zou ook wel eens in alle 3 die auto's willen rijden om het rijgedrag te vergelijken, uiterlijk van de 350 Z(de achterkant) spreekt me niet aan, maar om de een of andere reden denk ik dat hij geweldig rijdt. de looks van de rx-8 zijn top maar motor zet me aan het twijfelen (met het oog op enkele mod's) zelf zou ik twijfelen tussen 350 Z en s2k maar zou toch voor de honda gaan
S2KJan
Posts: 184
Joined: Sat Feb 19, 2005 3:55 pm

Post by S2KJan »

Ik moet ook nog steeds in een rx-8 en 350z rijden, maar na mijn ritje in de S2000 heb ik nooit meer de moeite genomen. En dat blauwe hok van mij besteld.

Die andere twee zijn ook geen cabrio's natuurlijk. En 9000rpm met het dak naar beneden en een zonnebril op je neus is natuurlijk ook niet te verbeteren. 8)

Maar ik zal het nog wel eens doen denk ik als ik de kans krijg.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
Mau il-Vec
Posts: 404
Joined: Mon Mar 01, 2004 9:23 pm
Contact:

Post by Mau il-Vec »

De rx-8 red het al niet tegen de dc2 en de 350z is wel een snelle wagen rechtuit maar presteerd onder de maat op het circuit door alle electronische rommel.

S2000.........................................goeie keus! :!: :wink:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Daarnaast is de 350Z ook een paar 100 kilotjes zwaarder als de S2000. Qua acceleratie zullen ze ongeveer even rap zijn, en op topsnelheid gaat de 350Z de S2000 voorbij. Maar de S2000 is natuurlijk meer sportwagen.

Ik zou het wel weten.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Maar toch het blok van de 350Z heeft enorm veel potentie!
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Leuk artikel by the way, uiteindelijk toch de goeie weg ingeslagen door met Honda in zee te gaan :-)
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

wilco wrote:Maar toch het blok van de 350Z heeft enorm veel potentie!

Da's waar. Ik weet niet of je het artikel in de AV gelezen hebt over die high-speed race in de buurt van Las Vegas, maar daar deed een Japanner aan mee met een 900pk 350Z dus er zit heel veel potentie in. Maar het gaat ook om hoe het motorblok verpakt zit en dan staat de S2000 toch mijlenver bovenaan. Dan maar een vierpitter, heb ik echt geen moeite mee.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Dat ben ik met je eens , maar toch het zal voor mij een moeilijke keuze worden.

Maar ja ..onderstel technisch is de S2000 erg leuk .
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

als je kijkt naar het technische aspect ligt de s2k, vind ik, een stuk voor op de 350z. echter de 350z 2 cilinders meer geeft wel echt leuke potentie uit dat blokje. maar dat betekend ook extra gewicht wat je op het circuit weer niet wilt hebben. ik dacht dat de s2k een betere keus zou zijn voor het circuit maar heb hier een filmpje wat toch enigsinds het tegendeel bewijst. 350z tegen s2k tegen m3 en porsche boxter.. s2k en m3 schelen nog geen paar tienden van een seconde dacht ik bij de fastest lap. leuk filmpje. goed te zien dat het vermogen van de m3 niet lekker op de weg wordt overgebracht.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 891&q=350z
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

even om erop terug te komen, voor het geld wat die auto's nieuw kosten (+-50000 euro) zou ik toch voor de impreza sti gaan. ik weet niet wat deze auto's doen op het circuit maar dat vind ik nog altijd beesten van auto's
S2KJan
Posts: 184
Joined: Sat Feb 19, 2005 3:55 pm

Post by S2KJan »

Weet je hoe lelijk een impreza van binnen en van buiten is?

Ik heb vaak meegereden met een vriend van mij die een impreza had met 380pk(sti blok, andere chip, andere turbo enz.enz.), zou toch altijd nog voor de s2000 gaan, ook al is de impreza sneller.


Ik *voel* gewoon niks bij die auto. Bij een evo heb ik dan nog twijvels, maar ik heb al een 4*4 2liter hok. (De alfa hieronder) Vandaar dat de s2000 er echt uit sprong voor mij.
Nurburgring blauwe S2000 2005
Alfa rosso 155Q4 wb 1995
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

buitenkant van de nieuwe sti 2006 is té geweldig maar smaken verschillen zullen we het maar op houden! van binnen heb ik deze auto's nog niet gezien. wel vind ik het 2000 model er nu al echt super ouderwets uitzien. van de integra ter vergelijking vind ik het er niet vanaf zien dat deze auto uit 98 komt. die subaru daarentegen vind ik qua uiterlijk uit 95 ofzo komen. heel raar.

en ik moet dan weer helemaal niets van de evo hebben maar laten we die discussie maar achterwegen houden want er zijn zoveel testen geweest tussen deze auto's enzo :lol:

Image
User avatar
itr703
Posts: 401
Joined: Thu Jan 15, 2004 11:26 pm
Contact:

Post by itr703 »

Heee ...... Thats funny .....
Ik heb destijds het artikel ook gelezen maar mij was eigenlijk niet opgevallen dat het de 702 betrof. Ik heb zelf de 703 en deze is van maart 98. Een 702 van sep'99 is dan wel opvallend ..... heeft ie dan zolang bij de dealer staan wachten op de 1e eigenaar ? (of is ie import ?)

Grtx;
ITR#703
Locked