Ingebroken

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
CyRaX

Ingebroken

Post by CyRaX »

Mja.........het zijn allemaal klootzakken.
Afgelopen weekend is er ingebroken in de ee9.
Ze hebben getracht de radio mee te nemen, echter dat is ze niet gelukt...helaas is het frontje wel weg... :razz:

Helaas wel goed te zien dat ze het hebben geprobeerd......afdrukken/schade enzo.....

1 dag later (nadat de auto aan de andere kant van de stad was geparkeerd) zijn beide kentekenplaten gejat.....
Het moet niet triester worden......teringzooi... :evil:
En de politie geeft na aangifte eerlijk toe dat ik er waarschijnlijk nooit meer iets van hoor.....was overigens wel te verwachten....

Hoop ooit een keer zo een klootzak te snappen tijdens inbraak........brrrrrr dat wordt een bloedbad...... :twisted:

Mocht er hier iemand zijn die toevallig ZV-76-TP ziet rijden, en het is geen barca-groene ee9, rij hem dan van de weg. :twisted:
wilco

Post by wilco »

Ze moeten gewoon met hun klauwen van andermans ze spullen af blijven!!!
Maar het is en blijft klote...
baRt

Post by baRt »

en als het wel een barca groene ee9 is? dan zijn het nog steeds de gejatte platen hoor...

tenzij er een 1-tje op staat, dan zal het waarschijnlijk WEL jouw auto zijn :roll:
CyRaX

Post by CyRaX »

b16a1 wrote:en als het wel een barca groene ee9 is? dan zijn het nog steeds de gejatte platen hoor...

tenzij er een 1-tje op staat, dan zal het waarschijnlijk WEL jouw auto zijn :roll:

Dat bedoel ik, want ik rij nu met zo een 1 rond....grrrr :-?
baRt

Post by baRt »

ja is irritant... ik denk dat ik niet snel een auto zou VERkopen vanwege zo'n getalleke erop... maar kopen... kweenie, denk dat ik hem laat staan...

AF-SCHU-WE-LIJK

maar goed, daar ben jij helaas niet mee geholpen
HondArd

Post by HondArd »

En dan willen ze dat wij aangifte blijven doen in geval van criminaliteit? Schiet toch niet op zo.
IvoG

Post by IvoG »

Daarom kun je beter aangifte doen van mishandeling.

Van de daders door jou als je ze betrapt! :twisted:
Tom

Post by Tom »

:twisted:
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

je had geen alarm op de ee9?
HondArd

Post by HondArd »

Toevallig moest ik weer aan deze anekdote denken. Iemand was het zo beu dat telkens zijn autoradio werd gejat dat hij geen radio meer in zijn auto deed. Vevolgens plakte hij wel een sticker op zijn auto met de mededeling "geen radio". Werd er toch ingebroken, dief haalde heel de auto binneste buiten maar kon uiteraard geen radio vinden. Liet die dief een briefje achter met de mededeling "zorg er maar voor dat er de volgende keer wél één in zit".

De brutaliteit eigenlijk.
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

zo ken ik ook een verhaal:

Omdat dieven altijd zoeken naar losliggende frontjes in een auto, met name onder de stoelen of op zoek naar versterkers onder de stoelen, had een man , nadat zijn auto tot 2x toe was opengebroken, een plankje met rechtopstaande scheermesjes onder zijn stoel geplaatst.

Wat er verder gebeurde kan je zelf invulleen :lol: auwie!
Jelte,89

Post by Jelte,89 »

Juist, De inbreker gaat aangifte doen op 'mishandeling' en je bent nog de lul, Bij ons eens, een bedrijfsleider van de blokker had een dief in de kraag gepakt en er zacht mee omgegaan (serieus wel) en had hem neergelegd en was er bovenopgaan zitten tot de politie kwam. De bedrijfsleider kreeg wel gezanik dat hij dat niet mocht doen :x Zeikerds daar.... Allemaal (Kzal mn mond houden over de bewaarplicht van vandaag :evil: )
IvoG

Post by IvoG »

Uitzoeken wie het is en waar ie woont en offline een wederbezoekje brengen! :twisted:
Mau il-Vec

Post by Mau il-Vec »

ach, die schermesjes had je die dag gekocht. :wink:
Locked