Benzine
Benzine
Hey allemaal een domme vraag maar rij een CTR maar nu vraag ik me af wat de meeste CTR rijders hier tanken? Ik rij nu namelijk met V-Power.
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=631&highlight=vpower
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=155&highlight=vpower
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=155&highlight=vpower
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Toch even een reactie, net wat er gezegd word V-power is te laag.
Het heeft een octaan van min. 95RON en max. 97RON , daarin tegen heeft een 98RON minimaal 98RON en max. misschien bijna 99RON.
Ik tank ook BP Ultimate en deze brandstof bevalt mij zeer goed, ik hoor van de meeste mensen die hoogvermogende auto's rijden dat die allemaal zowat op BP Ultimate rijden.
Het heeft een octaan van min. 95RON en max. 97RON , daarin tegen heeft een 98RON minimaal 98RON en max. misschien bijna 99RON.
Ik tank ook BP Ultimate en deze brandstof bevalt mij zeer goed, ik hoor van de meeste mensen die hoogvermogende auto's rijden dat die allemaal zowat op BP Ultimate rijden.
ITR1689 wrote:typeR2004 wrote:BP Ultimate, idd goede ervaringen mee!
Behalve met de prijs....
Tussen de verschillende BP tankstations is er nogal wat verschillen tussen de prijzen, zelfs binnen dezelfde plaats. Blijft wel duur allemaal...
itr1884 wrote:Ik rij al een tijdje met TOTAL 98 ron excellium, mijn ITR rijd hier beter op dan de BP ultimate!!! moet je dat ook eens proberen
Hmm, ik zal het 's proberen. Total is ook goedkoper dan BP toch?
De Alpen zul je bedoelen :lol:Aiyoku wrote:AccordTypeaRd wrote:Betaalde gisteren bij Berkman €1,29.9 voor een liter Super Plus 98. Motor loopt lekker, en qua verbruik geen terugval met tankbeurten elders. Wel eens 1:13 gehaald na het tanken van Agip BluSuper in Italië
1:13 In een ATR :shock:
Van een berg af zeker,.. ik rijd minimaal 1:10
Als ik naar Reims rij verbuik ik meer dan terug, we klimmen de hele weg daarheen en terug helpt de zwaartekracht wel een handje mee.
Reims ligt op ong. 100m hoogte, laat staan dat je naar de Alpen toe rijdt.
-
accordr wrote:Mij word juist V-Power aangeraden door de dealer.
Die had een rapport en daarin was de V-power het schoonst.
Dit omdat ik toen veel last had van een vervuilde EGR klep
Nu totaal geen probemen meer mee.
Maar toch word 98 voorgeschreven voor de ATR toch?
Ik zou daarom nu toch overstappen naar bijv. BP Ultimate , mede omdat deze nu ook nieuwere reinigingsdopes bevatten en omdat je toch octaan 98 moet rijden.
Je moet gewoon niet bij de witte pompen tanken omdat daar geen extra reiningingsdopes en andere dopes in zitten ook al is het octaan 98.
Aiyoku wrote:AccordTypeaRd wrote:Betaalde gisteren bij Berkman €1,29.9 voor een liter Super Plus 98. Motor loopt lekker, en qua verbruik geen terugval met tankbeurten elders. Wel eens 1:13 gehaald na het tanken van Agip BluSuper in Italië
Het was ook maar éénmalig, maar ik heb het echt gereden. Was in Toscane met bloedheet weer. Veel buitenwegen, af en toe een stukje snelweg en heuveltje op/heuveltje af. Ik heb het berekend na een tankbeurt, dus over een kilometer of 680.
AccordTypeaRd wrote:Aiyoku wrote:AccordTypeaRd wrote:Betaalde gisteren bij Berkman €1,29.9 voor een liter Super Plus 98. Motor loopt lekker, en qua verbruik geen terugval met tankbeurten elders. Wel eens 1:13 gehaald na het tanken van Agip BluSuper in Italië
Het was ook maar éénmalig, maar ik heb het echt gereden. Was in Toscane met bloedheet weer. Veel buitenwegen, af en toe een stukje snelweg en heuveltje op/heuveltje af. Ik heb het berekend na een tankbeurt, dus over een kilometer of 680.