Ik weet het nog niet.....

mr. X wrote:h22 in die peugeot vond ik wel grappig, heb hem in het echt gezien. wel een huge motor in dat bakkie. ik wil alleen niet weten hoe het met zn wegligging is :wink: onderstuur tot en met denk ik: maar hij komt er wel ooit.
de motor heeft hij iig al 8) nu de rest van de oto nog :lol:
trouwens voor ik het vergeet.. een golf hoor je niet 'mooi' te maken, maak hem eerst maar eens kloppend, dan ben je al een heel eind. en idd die golf die erlangs staat is wel o zo veeel vetter! vooral met die lekkere brede wielkuipen kan geen kan geen golf 4/5 gti tegenop
LUCITR wrote:mr. X wrote:h22 in die peugeot vond ik wel grappig, heb hem in het echt gezien. wel een huge motor in dat bakkie. ik wil alleen niet weten hoe het met zn wegligging is :wink: onderstuur tot en met denk ik: maar hij komt er wel ooit.
de motor heeft hij iig al 8) nu de rest van de oto nog :lol:
trouwens voor ik het vergeet.. een golf hoor je niet 'mooi' te maken, maak hem eerst maar eens kloppend, dan ben je al een heel eind. en idd die golf die erlangs staat is wel o zo veeel vetter! vooral met die lekkere brede wielkuipen kan geen kan geen golf 4/5 gti tegenop
Sorry voor het verbeteren
Het is een zeer zeldzame H23 vtec motor uit een japanse accord station
Komt uit die Del Sol van Randall
Vermogen standaard weet ik zo niet zal ik eens opzoeken
Het ziet er idd gaaf uit maar zonde van de motor in dat stokbrood gebakje
En ja die lichten zonde zonde zonde alles wat mooi is komt uit japan behalve dan de meeste vrouwen