VTECCIE wrote:Kon je ook niet weten want je gaat niet voor ieder onderwerp de search optie gebruiken.
search optie werkt niet altijd naar behoren. Toen ik zocht naar "gras" kwam ik niet bij de originele "grasmaaier" uit. Maar op grasmaaier reageerde die wel.
In een ander topicje vroeg iemand naar modelcodes van Honda types (DC2, ED9, CH1 en dergelijke). Daar is ooit een keer eerder iets over gepost waar je dat kon opzoeken, maar de goeie link ben ik niet tegengekomen, ondanks lang "zoeken".
En dan te bedenken dat je op dit (relatief klein) forum al dingen niet terug kunt vinden.
Op civictype-r.co.uk forum stikt het van de repost. Of het nu een vraag is of een verzoek. Maar dat is ook een gigaforum geworden. Als ik 3 dagen niet kijk, zijn er meer dan 10 nieuwe pagina's. Niet door te komen.
VTECCIE wrote:Kon je ook niet weten want je gaat niet voor ieder onderwerp de search optie gebruiken.
search optie werkt niet altijd naar behoren. Toen ik zocht naar "gras" kwam ik niet bij de originele "grasmaaier" uit. Maar op grasmaaier reageerde die wel. In een ander topicje vroeg iemand naar modelcodes van Honda types (DC2, ED9, CH1 en dergelijke). Daar is ooit een keer eerder iets over gepost waar je dat kon opzoeken, maar de goeie link ben ik niet tegengekomen, ondanks lang "zoeken".
Search optie werkt best maar je moet het wel goed gebruiken. Je vult geen 'gras' in maar 'gras*'.