Maar wat ik me afvraag, hoe doen jullie met de politie? of maakt dat niet uit? En vermogenswinst, dat moet je ook proberen te halen uit je uitlaat als je em toch vervangt.
Ik heb nooit last met de politie (met de wagen dan

Maar wat ik me afvraag, hoe doen jullie met de politie? of maakt dat niet uit? En vermogenswinst, dat moet je ook proberen te halen uit je uitlaat als je em toch vervangt.
VTECCIE wrote:Maar wat ik me afvraag, hoe doen jullie met de politie? of maakt dat niet uit? En vermogenswinst, dat moet je ook proberen te halen uit je uitlaat als je em toch vervangt.
Ik heb nooit last met de politie (met de wagen dan). En de vermogenswinst is ook okee zoals je toen gezien hebt in Duitsland op de autobahn.
slydawg wrote:Ik weet dat de BC spec III ook heel hard klinkt, zowel onder een CTR als ITR. En hij is idd super licht.
Dimer wrote:
Ik reed rond met een BuddyClub SpecIII en ik mocht niet meer in Amstelveen rijden van de politie zonder mijn silencer. Na een tijdje wisten ze precies wie ik was en hielde ze me aan om te kijken of mijn silencer er wel inzat!
En vermogenswinst had ik ook zeker, ik kon aardig achter Sander aan @ autobahn![]()
wilco wrote:Bedankt voor deze lekkere geluid/filmbestandjes het enige waar ik nu mee zit is of ik de BC Spec III moet nemen http://www.buddyclub.us/buddyclub/muffler/muffler_3_2.html of de BC PRO Spec http://www.buddyclub.us/buddyclub/muffler/PROSPEC/muffler_PS.htm ??
Ik rij al 3,5jaar met een Invidia uitlaat en al die tijd heb ik altijd gezegd "nooit geen last van de politie hoor" dit is echter altijd een kwestie van geluk gebleken.