Ervaringen uitlaten?
Ervaringen uitlaten?
Ik denk dat jullie bekender in de Honda wereld zijn als ik , ik zoek dan dus ook een goede uitlaat voor mijn Honda.
De HKS hi power valt af want deze heb ik al gehad onder de Sub. en vaak genoeg gezien :wink: .
Voor de rest zie je dat heel NL kiest voor Invidia dus miscchien zoek ik nu wel een ander merk en dat jullie me kunnen helpen met de keuze en waarom dat merk...
*Tanabe ....ik had er ooit eens van gehoord , goed merk of?
*Buddy Club ... ....ik had er nog nooit van gehoord , goed merk of?, qua uitlaat misschien mijn keuze!
*Invidia ...bekend merk in NL
*Skunk2..?
*Spoon...zal vast enorm goed zijn maar qua looks niet mijn keuze maar qua geluid?
*Andere aanbevelingen?
Ik heb liefst een diep geluid met gas los een racy geluidje :wink:
De HKS hi power valt af want deze heb ik al gehad onder de Sub. en vaak genoeg gezien :wink: .
Voor de rest zie je dat heel NL kiest voor Invidia dus miscchien zoek ik nu wel een ander merk en dat jullie me kunnen helpen met de keuze en waarom dat merk...
*Tanabe ....ik had er ooit eens van gehoord , goed merk of?
*Buddy Club ... ....ik had er nog nooit van gehoord , goed merk of?, qua uitlaat misschien mijn keuze!
*Invidia ...bekend merk in NL
*Skunk2..?
*Spoon...zal vast enorm goed zijn maar qua looks niet mijn keuze maar qua geluid?
*Andere aanbevelingen?
Ik heb liefst een diep geluid met gas los een racy geluidje :wink:
zelf rij ik ook met peak header en een spoon uitlaatlijn.
hij heeft genoeg uitlaat lawaai vind ik
en een zekker voelbare vermogen winst.
hier heb je ook een aantal uitlaat geluiden is wel onder een dc5 maar het geeft je wel een idee van hoe het klinkt (film even door spoelen naar 1:18:50 :-) )
hij heeft genoeg uitlaat lawaai vind ik

en een zekker voelbare vermogen winst.
hier heb je ook een aantal uitlaat geluiden is wel onder een dc5 maar het geeft je wel een idee van hoe het klinkt (film even door spoelen naar 1:18:50 :-) )
Ik heb alles compleet van voor naar achteren van EPS uit Hoogezand(rvs met de hand gemaakt dus ). ik heb ook de cat en tussenbuis vervangen door een buis uit 1 geheel van 68mm rond met een highflow aangepaste eindemper voor eventueel een turbo met een eindstuk van 130mm rond. Het geluid is onevenaardbaar met een behoorlijke vermogen winst. Het geluid is onderin echt diep donker, en vanaf 5800 rpm een enorme brul!!!! Ik ben hier zeer te spreken over!!
Ook onder mijn crxen heb ik altijd uitlaten van EPS laten zetten. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder een uitlaat gehoord die hetzelfde diep donkere geluid kon produceren!!! Ze laten jou tijdens de bouw van de uitlaat altijd eerst even het resultaat horen, ben je nog niet verkocht, dan kan het altijd nog meer!!!!
Ook onder mijn crxen heb ik altijd uitlaten van EPS laten zetten. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder een uitlaat gehoord die hetzelfde diep donkere geluid kon produceren!!! Ze laten jou tijdens de bouw van de uitlaat altijd eerst even het resultaat horen, ben je nog niet verkocht, dan kan het altijd nog meer!!!!
Na met een aantal ITR's meegereden te zijn kan ik wel zeggen dat de Spoon lijn in ieder geval het luidst binnen in de wagen is.
Buiten hoor ik zelf niet dus dat zul je aan iemand anders moeten vragen.
Ik kan vanavond wel even een filmpje van een Maasvlakte ritje uploaden, kun je het geluid horen.

Buiten hoor ik zelf niet dus dat zul je aan iemand anders moeten vragen.
Ik kan vanavond wel even een filmpje van een Maasvlakte ritje uploaden, kun je het geluid horen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
wat ik zo hoor maakt jouw auto een teringherrie! hahaha
een buddyclub is over het algemeen ook een gruwelijke herriepijp...
de rest ken ik te weinig van... maar wat wil je? veel herrie? weinig herrie tenzij je het gas intrapt? wat?
De nieuwe Invidia pijpen maken bijna geen geluid, maar klinken erg lekker bij goed trappen (civic vti met k20 van Niels heeft zo'n nieuwe)
dus ja... zoveel mogelijkheden...
een buddyclub is over het algemeen ook een gruwelijke herriepijp...
de rest ken ik te weinig van... maar wat wil je? veel herrie? weinig herrie tenzij je het gas intrapt? wat?
De nieuwe Invidia pijpen maken bijna geen geluid, maar klinken erg lekker bij goed trappen (civic vti met k20 van Niels heeft zo'n nieuwe)
dus ja... zoveel mogelijkheden...
-
- Posts: 26
- Joined: Mon Jan 30, 2006 6:18 pm
Amuse powerhouse :shock: als het luid moet gaan...
http://www.we-todd-did-racing.com/wetod ... MXk1NDE%3D
:lol: Kristof
http://www.we-todd-did-racing.com/wetod ... MXk1NDE%3D
:lol: Kristof
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
Ik wil veel herrie , met liefst een soort race tintje , dus bij gas los mag hij zeker rochelen.
Keuze van mij gaat nu qua looks naar een Invidia of Buddy Club ,alleen van Buddy Clob heb ik geen idee van het geluid , maar wel een voordeel is dat er haast of niet iemand mee rijdt en trouwens nog een groot veerdeel is dat de Buddy Club een lightweigth uitvoering is!!
Wat ik al zei is dat ik de Spoon qua looks het net niet vind maar als daar het geluid erg mooi en luid van is ....hmmm....
A.S Maart zijn er toch wel wat verschillende ITR's aanwezig bij de ledenvergadering dus dan kan ik vast wel een Spoon en Invidia luisteren , maar liefst de Buddy Club. :wink:
PS Het filmpje hou ik me zeker aanbevolen!
Keuze van mij gaat nu qua looks naar een Invidia of Buddy Club ,alleen van Buddy Clob heb ik geen idee van het geluid , maar wel een voordeel is dat er haast of niet iemand mee rijdt en trouwens nog een groot veerdeel is dat de Buddy Club een lightweigth uitvoering is!!
Wat ik al zei is dat ik de Spoon qua looks het net niet vind maar als daar het geluid erg mooi en luid van is ....hmmm....
A.S Maart zijn er toch wel wat verschillende ITR's aanwezig bij de ledenvergadering dus dan kan ik vast wel een Spoon en Invidia luisteren , maar liefst de Buddy Club. :wink:
PS Het filmpje hou ik me zeker aanbevolen!
http://www.buddyclub.us/buddyclub/muffler/PROSPEC/muffler_PS.htm
Based off the same racing proven technologies as Racing Spec III exhaust series, the Buddy Club Pro Spec Exhaust Systems were specially designed for USDM market cars. Constructed out of 0.8 mm lightweight SUS-304, the Buddy Club Pro Spec Exhaust System is one of the lightest cat back systems available in the US market today. Buddy Club Pro Spec Exhaust Systems offer additional exhaust efficiency output and produces a fierce tone that makes the Buddy Club Pro Spec Exhaust System the number one choice among motor sports enthusiasts.
- First ever Buddy Club system designed for especially for US market
- Ultra light weight construction
- Lightweight mounting band & attachment hook
- Super lightweight press-formed flange
Buddy Club introduces the popular super lightweight Racing Spec III Exhaust Series. This high quality exhaust system features some of the most technological advancements to produce on of the lightest exhaust systems available today. They are simply the ultimate in the stainless steel super lightweight class of racing exhaust systems. Developed by Buddy Club, the Racing Spec III ultra lightweight exhaust series was developed and thoroughly track tested prior to its public release. Developing this exhaust system was special. As you may already be aware of, developing a lightweight system may not be a challenging task, but to maintain the total balance of the car while doing so is a different story. In the racing world where a fraction of a second is the difference needed to win, upsetting the weight balance of a race car could have a disastrous results. The Racing Spec III series was painstakingly developed to ensure that the original balance of a vehicle was retained, preserving the delicate handling characteristics of vehicle. Different types: polished with flat tip or brushed with slant tip.
Product Branding
The authentic RACING SPEC MUFFLER insignia is laser etched onto a plate that is affixed to the muffler can of all Buddy Club Racing Spec III Series super lightweight exhaust systems.
Pressed Formed Flanges
The catalytic converter flange is manufactured using press formed stainless steel to ensure that the same lightweight sheet metal is used throughout the flange design. This significantly reduces weight compared to a thick cast steel flange. This is yet another lightweight concept pursued to the ultimate extreme
Lightweight Mounting Band
Instead of using welded hooks that may fail, the rear muffler is mounted to the vehicle body using a lightweight circular mounting band, and with. This ensures durability and adjusts ability. Using hollow hangers is really pursuing the lightweight concept to the ultimate extreme.
Silencer
Features an internal silencer attachment on all Racing Spec III Exhaust Series. This is to help quiet the exhaust sound to conform with noise and safety regulation requirements in order to be used on public roads.
Results
Such attention to materials selection ensures exhaust efficiency & engine torque outputs are not sacrificed and produce a fierce sounding race exhaust.
Buddy Club Pro Spec Exhaust systems available for the following vehicles:
- '02-'05 DC5 RSX
- '94-'04 DC2 Integra
- '98-'04 Accord (4 cylinder)
- '02-'05 EP3 Civic Si
- '01-'05 EM Civic 4dr
- '92-'95 EG Civic HB
- '92-'95 EG Civic Coupe/Sedan
- '93-'96 EG Del Sol/CRX
- '96-'00 EK Civic HB
- '96-'00 EK Civic Coupe/Sedan
Based off the same racing proven technologies as Racing Spec III exhaust series, the Buddy Club Pro Spec Exhaust Systems were specially designed for USDM market cars. Constructed out of 0.8 mm lightweight SUS-304, the Buddy Club Pro Spec Exhaust System is one of the lightest cat back systems available in the US market today. Buddy Club Pro Spec Exhaust Systems offer additional exhaust efficiency output and produces a fierce tone that makes the Buddy Club Pro Spec Exhaust System the number one choice among motor sports enthusiasts.
- First ever Buddy Club system designed for especially for US market
- Ultra light weight construction
- Lightweight mounting band & attachment hook
- Super lightweight press-formed flange
Buddy Club introduces the popular super lightweight Racing Spec III Exhaust Series. This high quality exhaust system features some of the most technological advancements to produce on of the lightest exhaust systems available today. They are simply the ultimate in the stainless steel super lightweight class of racing exhaust systems. Developed by Buddy Club, the Racing Spec III ultra lightweight exhaust series was developed and thoroughly track tested prior to its public release. Developing this exhaust system was special. As you may already be aware of, developing a lightweight system may not be a challenging task, but to maintain the total balance of the car while doing so is a different story. In the racing world where a fraction of a second is the difference needed to win, upsetting the weight balance of a race car could have a disastrous results. The Racing Spec III series was painstakingly developed to ensure that the original balance of a vehicle was retained, preserving the delicate handling characteristics of vehicle. Different types: polished with flat tip or brushed with slant tip.
Product Branding
The authentic RACING SPEC MUFFLER insignia is laser etched onto a plate that is affixed to the muffler can of all Buddy Club Racing Spec III Series super lightweight exhaust systems.
Pressed Formed Flanges
The catalytic converter flange is manufactured using press formed stainless steel to ensure that the same lightweight sheet metal is used throughout the flange design. This significantly reduces weight compared to a thick cast steel flange. This is yet another lightweight concept pursued to the ultimate extreme
Lightweight Mounting Band
Instead of using welded hooks that may fail, the rear muffler is mounted to the vehicle body using a lightweight circular mounting band, and with. This ensures durability and adjusts ability. Using hollow hangers is really pursuing the lightweight concept to the ultimate extreme.
Silencer
Features an internal silencer attachment on all Racing Spec III Exhaust Series. This is to help quiet the exhaust sound to conform with noise and safety regulation requirements in order to be used on public roads.
Results
Such attention to materials selection ensures exhaust efficiency & engine torque outputs are not sacrificed and produce a fierce sounding race exhaust.
Buddy Club Pro Spec Exhaust systems available for the following vehicles:
- '02-'05 DC5 RSX
- '94-'04 DC2 Integra
- '98-'04 Accord (4 cylinder)
- '02-'05 EP3 Civic Si
- '01-'05 EM Civic 4dr
- '92-'95 EG Civic HB
- '92-'95 EG Civic Coupe/Sedan
- '93-'96 EG Del Sol/CRX
- '96-'00 EK Civic HB
- '96-'00 EK Civic Coupe/Sedan
Twee filmpjes voor het geluid maar voor het mooie moet je maar een keer meerijden. Je trommelvliezen trillen letterlijk door het geluid in de wagen.
Maasvlakte
Dyno
Maasvlakte
Dyno
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ik zie dat een heleboel mensen een uitlaat willen die heel hard klinkt en mooi en noem maar op, ook ik hou van een goed klinkende uitlaat.
Maar wat ik me afvraag, hoe doen jullie met de politie? of maakt dat niet uit? En vermogenswinst, dat moet je ook proberen te halen uit je uitlaat als je em toch vervangt.
Ik weet dat de BC spec III ook heel hard klinkt, zowel onder een CTR als ITR. En hij is idd super licht.
Maar wat ik me afvraag, hoe doen jullie met de politie? of maakt dat niet uit? En vermogenswinst, dat moet je ook proberen te halen uit je uitlaat als je em toch vervangt.
Ik weet dat de BC spec III ook heel hard klinkt, zowel onder een CTR als ITR. En hij is idd super licht.