deze pics gevonden op t net ik vind t wel wat hebben zo
greetz
Goed gezocht Vtecman :thumbs:
Ziet er scherp uit! Er word gesproken over een Civic Type-R en... een Civic Type-RR. Dat zal een beest van een Honda moeten worden en de nieuwe hothatch standaard!
Ik heb een R en een RR, misschien zijn twee RR's de toekomst :twisted:
Ik vindt de grill van deze R veel smakelijker, dan de grill die hij nu heeft uit dat transparante glas. Links en rescht een koplamp is toch sportiever.
, wel een beetje teleurstellend die 225pk voor een RR (race-replica?)
En ik had al gespaard voor die nieuwe........hmmmmm,toch maar een S2000 :twisted:
50ct wrote: , wel een beetje teleurstellend die 225pk voor een RR (race-replica?) En ik had al gespaard voor die nieuwe........hmmmmm,toch maar een S2000 :twisted:
JUIST DAAROM. Je wordt tegenwoordig van alle kanten wegegereden door die ordinaire..... Als een Golf GTI naast mij komt te staan en een wedstrijdje wilt, doe ik niet eens moeite. Die paar tiende van een seconde (bochten werk moet je ZEKER niet op straat doen)
Als die RR een lichtgewicht versie wordt zonder alle onnodige zooi als electrische ramen, spiegels, esp, airbags, geluidsisolatie etc heb ik aan 225pk meer dan genoeg om elke Golf R32 compleet zoek te rijden!
ja daar heb je een punt...
Al die luxe is voor niets goed :razz:
maar toch vind ik als ze 240pk (250 in japan) uit een 2 liter krijgen voor in de s2000 te leggen dan moeten ze toch iets meer kunnen voor hun "Type R"
Ik vind het heel verstandig van Honda dat ze niet meedoen aan die (duitse) PK oorlog. Laat ze maar lekker rond de 200pk blijven hangen, als dat een lekkerder rijdende auto oplevert dan weet de liefhebber ze wel op waarde te schatten. Een sportieve auto met voorwielaandrijving is heel goed mogelijk, maar je moet er niet te veel pk's op loslaten. Dat bewijst een (sl)Opel Astra GTC OPC wel.
Een goed voorbeeld is de Alfa 147 GTA met een dikke V6 en 250pk op de voorwielen.
Rechtdoor is het (amerikaans) leuk ,maar in een bocht het gas erop is een dwaze grap. Vond men van Top Gear ook na ermee te hebben gereden.
"The Type-R way", is een (super) hoogtoerige race motor met een kaalgeplukt licht maar stugge body. En de ITR is nog steeds "the best frondwheel driven car ever"!
En dan te bedenken dat ze bij Autovisie altijd de 147 GTA prefereerden boven de CTR als favoriete Hot Hatch. Misschien omdat ze de aanwezigheid van een V6 belangrijker vonden dan handling.