Ik ben binnenkort van plan om een dc sports 4-1 spruit te kopen (keramisch) , maar zie nu op het internet dat Auto Kraay hierop een eigen variant heeft.
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? En /of is de keuze van een DC Sports wel ok???
BVD :wink:
AKR performance uitlaat spruitstuk ITR
Winnie heeft een diepgewortelde afkeer t.o.v. Kraaij, toen geheel terecht overigens. Nu lijkt het erop dat Kraaij z'n leven ietwat heeft gebeterd want ik hoor tegenwoordig positieve verhalen.
Al betaal je voor zijn wagens nog steeds de hoofdprijs en verziekt hij de markt met al die Duitse ITR's...
Over het spruitstuk, ik zou in dit geval voor de DC gaan en niet voor de Kraaij versie.
Al betaal je voor zijn wagens nog steeds de hoofdprijs en verziekt hij de markt met al die Duitse ITR's...

Over het spruitstuk, ik zou in dit geval voor de DC gaan en niet voor de Kraaij versie.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Zo'n gevoel had ik ook al, dat de DC een betere keus zou zijn :wink:
Of is er voor dat geld nog een betere te krijgen???
En ik weet dat er al eerdere in het forum over gesproken is, maar zit er daadwerkelijk veel verschil tussen de 4-1 en de 4-2-1 ???
Want zo te zien heb je met een 4-2-1 meer grondspeling t.o.v. de 4-1?
Of is er voor dat geld nog een betere te krijgen???
En ik weet dat er al eerdere in het forum over gesproken is, maar zit er daadwerkelijk veel verschil tussen de 4-1 en de 4-2-1 ???
Want zo te zien heb je met een 4-2-1 meer grondspeling t.o.v. de 4-1?
- Gaskleppie