
Mijn naam is Bart, kom uit het zonnige zuiden en woon op een of andere vreemde berg 8)
Rij al een tijdje CRX, en sinds mei 2005 in een origineel witte CRX VTEC


Specs
* Engine: EDM B16A1
* Mugen replica airbox + Comptech air filter
* 4-1 Peak Performance + EPS custom exhaust
* Spoon style yellow valvecover
* OBD1 Conversion
Suspension
* Strutbars: 1x Spoon, 3x SOI
* Apex Racing coiloverset @ -9cm
* Wheels: temporary 14" black stock USDM CRX
* Tires: crap
Interior
* Carbontrenz Spoon style CF bucket seats
* Schroth 3-point harness
* Momo Montecarlo + NRG snapoff
* Removed backseat + rear interior
* Yellowtop battery (mounted rear)
* Audio: prehistoric Sony stereo (who cares)
Heb 1 probleem: Peak Performance spruitstuk zweeft nu letterlijk over het asfalt... oftewel ik wil ervan af

Bied maar raak zou ik zeggen

Onderste 2 runners zijn alvast een beetje ingedeukt, dan hoef je het zelf niet meer te doen :lol: Van enig performance verlies is NIETS te merken, dit spruitstuk presteert als een gek en ik baal er ook stevig van dat ie weg moet!

