AccordTypeaRd wrote:Nog vreemder is het feit dat de snelheidsmeter maar tot 180 loopt terwijl het toch in km/h staat aangegeven.
Komt omdat ie in Japan nieuw verkocht is. De autofabrikanten hebben een zgn Gentlemen agreement om geen auto's te verkopen met km teller die mee als 180 kan aangeven.
Over vermogen heeft men ook zo'n agreement gemaakt. Maximaal 280 pk..... dat kan nog wel eens lastig worden straks met de nieuwe NSX V10 :lol:
ik betrap me er elke keer weer op dat ik stiekem even naar deze auto kom kijken. vind hem zo ontzettend mooi. vooral die voorkant kan ik echt uren op zitten kijken...
het enigste wat hij zo nog verdient (vind ik dan) is een degelijk uitlaat, deze staat er zo zielig onder. dat je de demper zo ziet vind ik niet mooi.
Ziet er een stuk beter uit zonder een "stuck up" mistlamp en het originele 3e remlicht is ook cool.
Als de CR-X sticker nog te krijgen is zou je een euro achterlicht tussen plaat op kunnen zetten. Ben je een achteruit rijlicht kwijt maar zit alles netje weggebouwd. In je stealth kleur zou een achteraanrijding in de mist op zijn minst vervelend zijn..
Wist je dat er nog een onderdeel bij de Mugen kit hoort/leverbaar is?
Mugen wing komt er ook nog wel op hoor :wink: En ja, welke uitlaat? Daar moet ik me nog in verdiepen, misschien gewoon laten buigen uit 1 stuk, met een mooie eindemper erop.