mensen die ooit een crx hebben gehad?
-
Ik heb tien jaar CRX gereden, een keer naar een internationale meeting geweest in Duitsland. Errug gaaf! :twisted:
- 1.5 12v uit 1985
- 1.6 16v uit 1988 ED9
- 1.6 16v V-tec uit 1991 EE8
Vorig jaar met pijn in mijn (Honda) hart de V-tec verkocht.
Jammer van het petjes volk, maar altijd met plezier lid geweest van de CRX Club Holland.
Gelukkig heb ik een nieuwe liefde gevonden in mijn ATR :worshippy:
Honda Rules!!
Grz.
- 1.5 12v uit 1985
- 1.6 16v uit 1988 ED9
- 1.6 16v V-tec uit 1991 EE8
Vorig jaar met pijn in mijn (Honda) hart de V-tec verkocht.
Jammer van het petjes volk, maar altijd met plezier lid geweest van de CRX Club Holland.
Gelukkig heb ik een nieuwe liefde gevonden in mijn ATR :worshippy:
Honda Rules!!
Grz.
Nou voor alle CRX liefhebbers komt er dit jaar een gecombineerde CRX, Type-R meeting. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dat klopt Dennis... :wink:
Het heeft zo´n vier jaar veel pijn en moeite gekost, maar uiteindelijk toch opgelost.
En toch heeft speciaal die auto,voor mij emotioneel een hele mooie herinnering achtergelaten die niemand mij ooit meer af kan nemen...
Gek toch, hoe tegenstrijdig sommige dingen in het leven kunnen zijn.
Het heeft zo´n vier jaar veel pijn en moeite gekost, maar uiteindelijk toch opgelost.
En toch heeft speciaal die auto,voor mij emotioneel een hele mooie herinnering achtergelaten die niemand mij ooit meer af kan nemen...
Gek toch, hoe tegenstrijdig sommige dingen in het leven kunnen zijn.
-
Op m'n 25 ste pas m'n autorijbewijs gehaald ( 7 jaren op motoren gereden) Toen m'n eerste auto gekocht: Een witte CRX type 2 een 16 16v
Een jaar later kwam er een (paarse? sorry beetje kleurenblind :cry: ) CRX 2e gen 16v V-tec.
Daarna m'n zinnen gezet op een del sol; een gifgroene VTi: 50-DG-LB
Dat reed heerlijk, maar heb em met m'n stomme kop ingeruild voor een 5-deurs civic op gas, omdat ik dacht dat het goedkoper zou zijn! (Was het ook, maar mistte wel wat PK-tjes....
)
Tussendoor nog toyota gereden (Ook niks mis mee) maar wou toch wel weer V-Tec power....
Dus de Harley verkocht en een Integra type R gekocht!!! NU happy!!!
Een jaar later kwam er een (paarse? sorry beetje kleurenblind :cry: ) CRX 2e gen 16v V-tec.
Daarna m'n zinnen gezet op een del sol; een gifgroene VTi: 50-DG-LB
Dat reed heerlijk, maar heb em met m'n stomme kop ingeruild voor een 5-deurs civic op gas, omdat ik dacht dat het goedkoper zou zijn! (Was het ook, maar mistte wel wat PK-tjes....

Tussendoor nog toyota gereden (Ook niks mis mee) maar wou toch wel weer V-Tec power....
Dus de Harley verkocht en een Integra type R gekocht!!! NU happy!!!

-