Weet ik niet , bij mij zat eerst een short ram type inlaat , dat is 3X niks dat verneem je goed.
Daarna de origenel ITR box terug gezet en hij was fluisterstil maar trok beter en je kon de overgang naar VTEC goed vernemen.
Nu de AEM V2 gemonteer , lekker sportief geluidje die bij het inkomen van de VTEC verandert in een diepe brul , hij trekt nog net zo lekker als met standaard ITR box , maar wat ik zei; Het ging me niet om meer vermogen maar om die verslavende VTEC brul.
PS. En het staat ook nog mooi....vind ik...geen bling bling pijpen maar mooi bijna mat grijse pijpen.
De kap van het orginele filter eraf halen geeft een veel harder vtec geluid, best eens leuk om uit te proberen, maar blijf daar niet mee rijden, je filter word smerig en hij zuigt veels te veel warme lucht aan.
BugsM wrote: En het juiste gevoel is toch waar alles omdraait niet... :wink:
Ik zou zeggen: Meten is weten. Wel meerdere keren om de meetnauwkeurigheid te bepalen. En dan niet alleen naar het piekvermogen kijken, maar naar de hele koppelkromme. Dan zie je pas de verschillen.
wilco wrote:Weet ik niet , bij mij zat eerst een short ram type inlaat , dat is 3X niks dat verneem je goed.
Ik vind een shortram wel lekker klinken. Produceert volgens mij het meeste geluid.
Klopt dat produceert het meeste geluid , maar die warme lucht is funest..
Maar toen de AEM had gemonteerd had ik qua gevoel iets minder geluid , maar niet veel minder.