23 april TT II Aalter
23 april TT II Aalter
De 2de editie in de induzone van Aalter op 23 april 2006.
Verleden jaar 7000 bezoekers.
Dit tijdens de grote opendeurdagen van de handelaars,er zijn koopjes te doen van merkkledij,etenswaren enz...Ook gratis droogjes en natjes!
Voor de kid's is er springkasteel,grimm alsook huifkar voor de vermoeide voeten enz...In gans de zoning bbq aan kleine prijs 1.50€ voor een broodje met worst of hamburger,pintje bier of frisdrank 1€.
80 te winnen bekers(prog volgt)
DB ICE by Mister +160 DB
Exhaust
Show and Shine enz....
Tuning,Clean,Custom,Bike's,Oldtimers enz...
Miss,Promobabes...
VIP's...
Inkom en deelname aan alle wedstrijden 10€ per wagen.
Co-piloten en bezoekers gratis.
Dit treffen is Int en open voor alle merken,er is wel een speciale plaats voorzien voor Honda zoals in 2005 en met aparte wedstrijd show.
De locatie is zeer mooi en plat
Voor GPS...
Groendreef 1
9880 Aalter
De induzone is gelegen op de baan van Maldegem naar Aalter.
Flyer en prog zal volgen
Verleden jaar 7000 bezoekers.
Dit tijdens de grote opendeurdagen van de handelaars,er zijn koopjes te doen van merkkledij,etenswaren enz...Ook gratis droogjes en natjes!
Voor de kid's is er springkasteel,grimm alsook huifkar voor de vermoeide voeten enz...In gans de zoning bbq aan kleine prijs 1.50€ voor een broodje met worst of hamburger,pintje bier of frisdrank 1€.
80 te winnen bekers(prog volgt)
DB ICE by Mister +160 DB
Exhaust
Show and Shine enz....
Tuning,Clean,Custom,Bike's,Oldtimers enz...
Miss,Promobabes...
VIP's...
Inkom en deelname aan alle wedstrijden 10€ per wagen.
Co-piloten en bezoekers gratis.
Dit treffen is Int en open voor alle merken,er is wel een speciale plaats voorzien voor Honda zoals in 2005 en met aparte wedstrijd show.
De locatie is zeer mooi en plat
Voor GPS...
Groendreef 1
9880 Aalter
De induzone is gelegen op de baan van Maldegem naar Aalter.
Flyer en prog zal volgen
- Gaskleppie
- Gaskleppie
Je mag hier gewoon meetings plaatsen hoor. Er reageren alleen toevallig twee anti tupperware mensen. Niet persoonlijk opvatten. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Re: 23 april TT II Aalter
JP wrote:Voor de kid's is er springkasteel
Das dan wel weer leuk...
Helaas te ver rijden voor me... :wink:
- Gaskleppie
ik wil ook echt heel erg graag een keer op het circuit rijden... zijn er dagen dat er een circuit(ergens in nederland) open is om vrij op te trainen? had het er laatst met een vriend over en die zou ook wel graag willen, heb me alleen er nog niet in verdiept. en in duitsland is toch wel een beetje erg ver weg om een weekendje te doen vind ik..
Trackdays zijn helaas niet zo populair hier in NL.
Je zou hieraan mee kunnen doen: http://www.harc.nl/?id=54
Mischien maar een nieuwe topic beginnen?
Je zou hieraan mee kunnen doen: http://www.harc.nl/?id=54
Mischien maar een nieuwe topic beginnen?